|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Pfffffffffff fietsen wordt je moe van! En van het kijken ook :toothless |
hahaha ik heb die verhalen ook gehoord lex ;)
ga me nu op de tour richten, was dit weekeind weg dus heb er nog nix van meegekregen, zag dat ik cancellara in ieder geval in mn team had :D |
|
|
| Eagle` |
ketting was van zen versnellingsapparaat geslagen, ik zeg het je Boonen wint zeker minstens een rit :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
Petacchi en Boonen zullen de bergen niet over komen, en Cipollini en Zabel missen beiden de vorm die ze vroeger wel hadden verwacht ik.
|
Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor :rolleyes:
Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor :rolleyes:
Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo. |
volgens mij heeft petacchi nog nooit Parijs gehaald.
vermindering van explosiviteit of vorm...ik denk dat dat beide op hetzelfde neerkomt:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|