return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Sport: Tour de France 2004

SnuggLe
Jaaaaaaaa Tour de France is vet, dat is tenminste ECHTE sport. 6 uur op de fiets per dag..... supergaaf. Voetbal is hierbij vergeleken voor mietjes!
Eagle`
quote:
Originally posted by moogwai
Hopelijk zijn er ook nog wat concurrenten voor de sprinter Pettachi, anders zijn de vlakke etappes veel te voorspellend.

Onze belg Tom Boonen :D

Naar mijn gevoel bijt Jan weer in het stof, hou ook niet van bruut-kracht geweld in het gebergte, daarentegen vind ik absurd tempo op kleine verzet helemaal te gek van armstrong, hopelijk haalt ie weer het niveau van zen 2de tour overwinning, dat beeld dat ie ullrich recht in de ogen keek op de alpe d'huez en dan aan een waanzinnige beklimming begon zal ik nooit of te nimmer vergeten :crazy: Dat was nou echt een sportmoment om in te kaderen imo
Dj Lex
Pfffffffffff fietsen wordt je moe van! En van het kijken ook :toothless
Yarnie
Ik hoop dat der jan dit jaar zal winnen :)
Hopelijk kan mayo dit jaar ook een gooi doen naar de gele trui. Jammer dat een paar andere concurenten dit jaar niet mee doen zoals vinokourov en beloki. Boogerd rijdt dit jaar de tour als voorbereiding op het naseizoen dus die zal meer in dienst rijden voor de ploeg....denk niet dat ie dit jaar een etappe kan winnen. Weet iemand trouwens al wie het commentaar dit jaar gaat doen bij de NOS...dacht dat smeets er mee ophield namelijk.
Voor de rest gaat de ploeg van Heras, LIBERTY SEGUROS, het denk ik ook wel goed doen die hebben nog wel paar goede rijders erbij zitten.....
Valhalla
heerlijk, puur op kracht naar boven crossen : der jan in het geel dit jaar

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland