return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Sport: Tour de France 2004

Jappio
quote:
Originally posted by Massive84
als ie op ze bek valt, dan wel misschien?

vond het wel een vette rit vandaag, veel mensen die vielen, was grappig maar ook jammer.

tot zo ver vind ik deze tour veel vetter dan die van vorige jaar.

Ik hoop dat de tour er dit jaar een beetje aan kan tippen. Vorig jaar was het spannend tot de laatste dag; ben benieuwd hoe hamilton en ullrich zich houden in bergen. Verder denk ik niet dat mayo nu al afgeschreven moet worden.

En vergeet ook niet dat door dit soort voorsprongen heel vaak podiumplaatsen of top 10 klasseringen worden gehaald (denk maar aan Kivilev aantal jaar geleden, michael boogerd)

Laat de bergen maar komen! :D
MennoB
quote:
Originally posted by Jappio
Team is er volgens mij helemaal meegekapt. Iles Balears is zeg maar het oude Banesto.

Hmm toch mooi dat ik O'grady had ingewisseld voor Boonen :)

Hmm, raar dat andere teams er niet voor hebben gezogt dat Beloki in hun team ging rijden..
Jappio
Hij rijdt nu bij een frans team maar heeft een hopeloze vorm, vandaar dat ie niet naar de tour is gegaan :)
Chicane
*BUMP*

Hoe was de rit vandaag? Heb helaasch niet kunnen kijken :(
Jappio
geweldige finale, heb echt genoten :) heerlijk om te zien dat die sprintersploegen het niet af kunnen maken. Jammer voor dekker dat CSC het ineens op zn heupen kreeg :p

overigens iemand nog t NK atletiek gezien? :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland