|
|
| DjRV |
jullie missen het hele punt.
het gaat er juist om dat je eerst een aantal fetish feesten had waar de liefhebbers hun ding konden doen. nu is het inmiddels een zo groot iets geworden dat het naar de mainstream is gebracht en gemengt word met het gewone party publiek. dus de stelling "laat ze lekker doen wat ze willen, ik heb er geen last van" geldt niet meer. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by DjRV
jullie missen het hele punt.
het gaat er juist om dat je eerst een aantal fetish feesten had waar de liefhebbers hun ding konden doen. nu is het inmiddels een zo groot iets geworden dat het naar de mainstream is gebracht en gemengt word met het gewone party publiek. dus de stelling "laat ze lekker doen wat ze willen, ik heb er geen last van" geldt niet meer. |
Dan zeg ik: "Meer Wasteland-party's voor die gasten!" Dan hebben wij er geen last van... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dan zeg ik: "Meer Wasteland-party's voor die gasten!" Dan hebben wij er geen last van... |
ja leuk dat jij dat zegt,anders reageer je niet in je "ik ga overal op reageren-post-acties" :rolleyes: |
|
|
| robin |
| geef snuggle beetje gelijk. als het tenkoste gaat van een normale clubavond is het slechte zaak (imo) daar heb je dan dus WEL last van. maar iets compleet nieuws, dus geen dit ipv dat, vind ik t best. je moet er niet heen.. |
|
|
| Donna |
Nouh Bas,het begon het clubleven binnen te dringen buiten wasteland etc om,ik denk met de kinky feesten van de <<0>> in 2001.
Het kinky feest toen overigens was retevet met Marco V en een superact on stage door een stel "erotische showppltjes"
Het feest daarna was al dik minder,toen ging t al meer om wat men droeg en de show eromheen dan om de muziek.
Waar je tijdens Marco V totaal vergat dat er ook nog andere dingen bezig waren was t toen dik omgekeert,en dat was naar mijn mening ook meteen t keerpunt van dit hele gemeuk.
Club XL,waar t dik een jaar geleden begon als een quality trance-tent worden er nu kutfeesten (letterlijk en figuurlijk) gegeven,compleet met de bijbehorende cheap kutclubsound,echt 1 woord "walgelijk"
En t feit dat ik in t verleden deze toko gewoon zonder de line-up te bekijken elke week kon bezoeken om dik uit mn dak te gaan,baal ik er nu wel ff als een stekker van dat dat nu meer toeval dan regelmaar is.
Dus nah,k vind niet dat de scene er niks van hoeft te merken,er wordt geld in gemaakt dus wordt t je maar voorgeschoteld,but no thx.
En vet jammer vind ik t ja,aangezien de tent op een kwartiertje afstand van mn huis ligt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|