return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Erotische feesten

Tim81
Bah!
Aan de andere kant goed dat die feesten er zijn, vallen ze ons tenminste niet lastig :D!

Klaar...
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat is jouw mening inderdaad, dat weet ik ook wel.. Ik vind alleen dat iedereen in dit geval lekker mag doen wat ie zelf wil, het is niet aan mij om daar over te oordelen.

Dat is het probleem in de samenleving Bas, deze zin van jou.
Iedereen laat elkaar maar van "Zolang het mij niet schaad". Allemaal individualisme etc. Er moeten gewoon mensen opstaan van dit mag wel dit mag niet. Dat zou moeten gebeuren.......... ipv dat softe gedoe.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is het probleem in de samenleving Bas, deze zin van jou.
Iedereen laat elkaar maar van "Zolang het mij niet schaad". Allemaal individualisme etc. Er moeten gewoon mensen opstaan van dit mag wel dit mag niet. Dat zou moeten gebeuren.......... ipv dat softe gedoe.

Daar ben ik het ook wel mee eens hoor, maar om zoiets nu tot op dit niveau door te trekken door dit soort feesten ook aan te pakken vind ik weer veel te ver gaan. Het is voor mensen die van dat soort feesten houden toch een mooie gelegenheid om even 'los te gaan' onder gelijkgestemden? Ik zie niet echt in wat daar nou mis mee is.

En Donna, ik ben dan wel benieuwd waar jij dat soort dingen dan tegenkomt.. Of ligt Enschede gewoon wat achter en loopt de rest van het land tegenwoordig massaal met zijn soepstengel of haar natte la te zwaaien in de 'normale' clubs? (Ik ben afgelopen weekend ook niet bij Roze Zaterdag wezen kijken hier, dus het kan zijn dat ik even achterloop op dit gebied..) :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor, maar om zoiets nu tot op dit niveau door te trekken door dit soort feesten ook aan te pakken vind ik weer veel te ver gaan. Het is voor mensen die van dat soort feesten houden toch een mooie gelegenheid om even 'los te gaan' onder gelijkgestemden? Ik zie niet echt in wat daar nou mis mee is.

Tsja aan de ene kant heb je gelijk. Laat die mensen genieten en hun dingetje doen is het dan. Maar aan de andere kant: waarom juist NIET hier bij dit soort dingen beginnen? Je moet toch ergens beginnen? Juist kleinschalig en een daad stellen cq een lijn trekken. Het getuigt niet echt van smaak en normen/waarden dit soort dingen. Wat Donna zegt; vrouwen van boven de 40 onder de GHB et cetera. Bah.
Het gaat niet speciaal om deze feesten, het gaat om de algemene tendens. Vind ik.
total woot
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja aan de ene kant heb je gelijk. Laat die mensen genieten en hun dingetje doen is het dan. Maar aan de andere kant: waarom juist NIET hier bij dit soort dingen beginnen? Je moet toch ergens beginnen? Juist kleinschalig en een daad stellen cq een lijn trekken. Het getuigt niet echt van smaak en normen/waarden dit soort dingen. Wat Donna zegt; vrouwen van boven de 40 onder de GHB et cetera. Bah.
Het gaat niet speciaal om deze feesten, het gaat om de algemene tendens. Vind ik.

Volgens mij vinden een hoop 40-plussers t minstens net zo walgelijk dat er op een Thunderdome-feest 15000 jongeren zo strak als een deur staan... op basis waarvan oordeel jij dat dat minder walgelijk is dat 40-plussers die elkaar 'aflebberen en publique'?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland