return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Erotische feesten

Donna
sad
Cosmic
Als ze erotsich willen doen gaan ze maar naar een sex of stripclub. Je moet er niet aan denken dat er zo'n engerd ook maar bij je in de buurt komt :nervous: (niet dat ik in de buurt van zo'n erotisch feest te vinden zal zijn). Ben het eens met Donna en Chicane: waarom?
Maar blijkbaar is er een markt voor, en wie is ID-T dan om er niet op in te springen......

(Nooit van principes gehoord zeker....)
basd
quote:
Originally posted by Donna
Moeilijk over iets doen is naar mijn mening anders dan er gewoon ronduit een mening over hebben Bas,magoed,thats me.

Dat is jouw mening inderdaad, dat weet ik ook wel.. Ik vind alleen dat iedereen in dit geval lekker mag doen wat ie zelf wil, het is niet aan mij om daar over te oordelen. Als een paar uitgewoonde vijftigers elkaar onder invloed van GHB af willen lebberen, dan heb ik daar geen moeite mee hoor, ik word er niet mee geconfronteerd. Als zij daar plezier in hebben, laat ze lekker hun gang gaan.. Ze doen er niemand anders kwaad mee.

quote:
Maar misschien ben jij wel het type dat zich op zn 50ste in een latex outfitje hijst met je rimpelbilletjes uit je broek hangend,who knows,zou zomaar kunnen,niks verbaasd me meer op dat soort feesten.

Dat gaat hoop ik niet over mij :nervous: Ik was het niet van plan in ieder geval, zoals ik al zei, dit soort dingen is ook niet echt iets voor mij :)
Chicane
quote:
Originally posted by Cosmic
en Chicane: waarom?

wat?

quote:

Maar blijkbaar is er een markt voor, en wie is ID-T dan om er niet op in te springen......

wat heeft ID&T hier mee te maken? Die organiseerd niks, maar vermeld alleen wat in hun blad
Donna
Hij bedoeld van waarom is t nodig:P

En Bas,t hele probleem is juist dat de partyganger er streeds meer mee geconfronteerd word,zolang ze hun wasteland partijtjes op eigen terrein houden ben ik de laatste die erover zeikt,maar das al een tijdje nie echt het geval meer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland