return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
finns det egentligen några svenska tranceartister?

reveal
finns det mer än en miranda? den jag tänker på har släppt skivorna phenonema, northern lights och nu senast i år, asynja

med kommersiellt menar jag ett sound som är "komersiellt", lite mainstream kanske... alla artister är väl måna om att sälja plattor, dvs komersiella, oavsett hur de låter
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
finns det mer än en miranda? den jag tänker på har släppt skivorna phenonema, northern lights och nu senast i år, asynja

med kommersiellt menar jag ett sound som är "komersiellt", lite mainstream kanske... alla artister är väl måna om att sälja plattor, dvs komersiella, oavsett hur de låter

Tror att vi snakcar om samma....hon som släppt "Feel the effect" o.s.v.......Klart att all är måna om att sälja plattor...men att ha en hit på Ztv......Vad är Mainstream om inte låtar som görs om till (Radio cut)........?
reveal
ja vi snackar om samma

och det där med radio edit har du ju rätt i
bästa låten, enligt mig, av miranda är Gnocchi [Remix] (spår 3 på Northern Lights från 99)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
och det där med radio edit har du ju rätt i

Mm....nu kan man iof komma med argument som att Jan Johnston - Flesh också är Radio mixad av Paul Oakenfold.....Men det är inte smam sak för mig....det är en vädligt lättförståelig låt....som dessutom inte spelas på radio.....Hörde den nån gång men jag tror det var P3.....
x-dream
Den bästa låten med Miranda enligt mig är....

Phenomena helt klart den bästa är med på Distance to goa 5 om jag inte minns fel....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden