|
|
| reveal |
| ja, vad är det dåliga med om de skulle börja lira trance i radio? (den trance som vi gillar, inget alice deejay alltså) |
|
|
| x-dream |
P3remix är helt okej tycker jag.....Spelar ganska nya låtar...
Men första timmen mellan 22-23 är det inte så bra spelas mest house då...Men sista timmen är det ju mycket trance å techno.... |
|
|
| King of Clubs |
Har nån lyssnat på den där svenska piratradiokanalen?? 87,nånting??
Dom skulle lira klubbmusik en dag i veckan om jag inte minns fel.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
ja, vad är det dåliga med om de skulle börja lira trance i radio? |
Finns många anledningar...P3 är ok men det finns ett antal anledningar till att det inte bör spelas på NRJ......
Den största anledningen enligt mig är att det som spelas på radio är "inne" och "coolt" vilket gör att om trance (vår trance) skulle spelas på radio så skulle var och varannan fjortis lyssna på det...det skulle va ascool och asnytt.......aspoppis på alla fjortispartaj......Skulle ni sen kunna vara stolta för att ni också lyssnar på samma sak som alla mainsteran h---or...? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skulle ni sen kunna vara stolta för att ni också lyssnar på samma sak som alla mainsteran h---or...? |
Jag fattar precis vad du menar, men kan inte låta bli att bråka lite ändå. Lyssnar du på det du gör därför att du älskar det eller för att det är lite "underground" och unikt? För om du lyssnar på det för att du älskar det då spelar det ju ingen roll vem som mer råkar lyssna på det. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|