return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Läs min prisbelönta novell om trance

mindshooter
quote:
Originally posted by Endre
mindshooter, det var länge sen man träffa på trance freaks som du:D
skit tungt! ser hela historien framför mig just det där med månen och snöflingorna som sakta dalar ner från himlen.

men mindre bra var nog att johnny dog i slutet om han nu gjorde det, men jag antar det eftersom han vart knivskuren i halsen.

men vad var det killen ville ha?? var det freestylen han ville ha?

Har vi träffats? hehe.... Det kanske inte var så du menade?

Jo det var freestylen han ville ha :) Men eftersom Johnny liksom va ett med musiken så kunde han inte ge bort den. Musiken va en del av honom som höll honom vid liv och fick honom att uppskatta livet.
Ska nog posta en annan novell jag skrivit här som e rätt så lik och kanske inte lika bra men vi får se vad ni tycker :)
mindshooter
Ok fixade det på stört.... Här är novell nummer 2 som skrevs kort efter och är därför skriven på samma sätt typ. Får se om ni gillar den :) Den har juh inte samma handling. Skrev den i 9:an.
Den är skriven ungefär som en musikvideo kan man säga.
Sätt på Veracocha - Carte Blanche för full effekt ;)
Det var den låten som inspirerade mig till hela novellen typ. ni förstår vilken del av låten som står för vilken del av berättelsen om ni lyssnar :)

Ladda här:

En Utmaning

Enjoy :disbelief
Endre
jag menade alltså, "träffa på" att man , ja, det andra sättet, inte att träffa nån fysiskt i verkligheten.

aja, du skulle ha skrivit mer om kärrtorp, just för att man bor där :D:D:D:D:D
Phat^Trance
du kanske ska byta ut "freestylen" mot Minidisc:en =)
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter ni förstår vilken del av låten som står för vilken del av berättelsen om ni lyssnar :)

02:45 av Carte Blanche (Original)...

Den här utmaningen tänker han inte förlora. Skylten slår om till 1 minut och hannes börjar springa. Han springer allt vad han kan, benen flyger upp och ner från marken. Upp och ner, upp och ner, han tänker inte på vad han gör, han bara springer. Han tar i allt vad han har. Han hör sin egen andning flåsandes.
Kylan slår mot hans ansikte gång på gång men det spelar ingen roll, han ska vinna nu. Under jackan svettas han lite, han är varm. Nu kutar han som aldrig förr. Han får inte förlora. Hannes känner blodsmak i halsen. Han springer och springer. Snart framme, tänker han. Nu är det inte långt kvar.

Jäkligt skönt mindshooter!!! Fick gåshud :tongue2 :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden