|
|
| CygnusX |
| Net betaald voor Jennifer en mij. |
|
|
| pooley |
wie gaat er via brussel naar daar met de trein?
of iemand van uit de omgeving van brussel die met den vroemvroem gaat?
I need a ride ! |
|
|
| Xilver |
| Mail verstuurd en betaling gedaan gisteren (of was het nu eergisteren). Khad nog wel graag bevestiging gehad. |
|
|
| Nyah |
DRINGEND VRAAGJE:
How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...
Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.
En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.
En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
DRINGEND VRAAGJE:
How come dat er zo weinig beta's geïnteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...
|
Goeie vraag idd. Come on guys and girls! Waar blijven al die geïnteresseerden in een eigen feestje?
Dus, als jullie naar de bbq/party willen komen, laat dit aub weten per mail en schrijf het geld dan over.
Zo'n party organiseren voor slechts 20 man is ni echt de moeite eh... en redelijk ondoenbaar qua budget.
Dan konden we ook gewoon bij iemand thuis wat kleins houden.
|
Daar heb ik dus ook veel over nagedacht de laatste dagen. Sommigen hebben geen zin, anderen komen met een ander excuus... Als we dit hadden geweten konden we ook even goed een feestje houden bij pool thuis (eh pool? :p just kidding ;))
En dan een stille hint voor de organisatie, als er te weinig inschrijvingen zijn,
stap dan af van de regel enkel beta's+partner op de bbq...
en laat dit dan op tijd weten aan de beta's, want ik denk wel dat er misschien beta's zijn die vrienden willen meenemen.
De meesten komen gezamelijk, maar omdat het dan 'vrienden' zijn en geen 'partner', mogen ze
als t bbq-tijd is aan de kant zitten... ni echt aangenaam.
|
Het is dus zo dat enkele mensen vrienden wilden meenemen en dit dan ook aan de organisatie hebben gevraagd. Ik vind het niet erg dat je een vriend of twee (mss drie :p) meeneemt naar de bbq. Maar het is ook niet de bedoeling dat je afkomt met 20 man. :) Het is ofcourse zo dat je vrienden ook de full price betalen.
En qua installatie ist ook ni nodig om een installatie te hebben van 't kan ni meer op',
zeker als t budget al zo beperkt is.
Ik zou t bvb ni echt fijn vinden 25euro te moeten betalen en daarna nog moeten vaststellen
dat we nog bij moeten betalen. Tis al duur genoeg, dus moet ge de installatie er ook naar aanpassen. |
We are working on this subject! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|