return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Beta-party inschrijvingen!

djcresto
volgende mail werd verstuurd naar alle beta's van wie we het email adres hebben. Hopelijk lezen de anderen dit hier:

Beste Beta,

Op zaterdag 24 juli 2004 houden wij onze eerste Beta party. Deze ontmoeting met de Belgian Tranceaddicts van over heel Vlaanderen is een ideale gelegenheid om de andere beta’s beter te leren kennen en samen een fantastisch feestje te bouwen.

Wat zijn we die dag nu allemaal van plan?
Om 18u00 gaan we een zaalvoetbalwedstrijd spelen met de beta’s onderling. Hierna omstreeks 19u30 gaan we van start met een reuze Barbecue. Na dit gezellige samenzijn aan tafel wordt dan de volumeknop van de dj booth volledig opengezet en geven enkele beta’s hun beste trance/progressive sets weg. Hopelijk kunnen we dan samen zorgen voor een fantastische sfeer op de dansvloer, de organisatie tracht te zorgen voor perfect geluid en een leuke lichtshow. De party loopt tot in de vroege uurtjes, een sluitingsuur is er niet echt.

Waar gaat het hele gebeuren door?
Het beta feest gaat door in en om de sporthal van Oudegem. Oudegem zegt u, waar ligt dat? Dit is een deelgemeente van Dendermonde gelegen tussen Dendermonde zelf en Aalst. Dendermonde bevind zich in het midden van de driehoek Gent, Antwerpen en Brussel. Wie met de wagen komt neemt best de afrit Aalst op de E40, vanaf hier rij je verder richting Dendermonde. Neem je de E17 dan neem je best afrit Lokeren. Dan rij je richting Dendermonde, eens in Dendermonde volg je dan richting Aalst. Voor de volledigheid geef ik het adres van de sporthal mee. Dit is Sporthal Oudegem, Ouburg, 9200 Oudegem. Een volledige routebeschrijving is me iets te moeilijk dus verwijs ik jullie graag naar www.viamichelin.com om de correcte routebeschrijving op te zoeken.
Heb je geen wagen, geen nood. Dan kom je toch gewoon met het openbaar vervoer. Dendermonde station heeft rechtstreekse verbindingen met Gent, Brussel, Mechelen, Lokeren, Wetteren, St.-Niklaas, Kortrijk. Wie van Limburg komt reist best via Brussel. Reizigers die van Antwerpen komen reizen best via Antwerpen of Sint Niklaas. De sporthal ligt nog een aantal km van het station van Dendermonde. Dus aan het station van Dendermonde neem je bus 57 richting Aalst. Deze bussen rijden minstens elk uur. Je vraagt dan aan de buschauffeur om te stoppen aan de sporthal van Oudegem, de bushalte is vlakbij. Voor juiste verbindingen verwijs ik je door naar de websites www.nmbs.be en www.delijn.be. Misschien is het ook handig om met enkele beta’s vooraf af te spreken in bepaalde grote stations.

Waarom deze locatie?
Het antwoord op deze vraag is heel eenvoudig. Sommige beta’s wilden een beta party organiseren, anderen een barbecue nog anderen willen dan weer voetballen. Op deze locatie kan het alledrie op één avond en dit is vrij uniek. We voetballen in de sporthal, de barbecue gaat door op het terras van de cafetaria van de sporthal (hierop staat ook een klein zwembadje, dus neem bij zomerweer reservekledij mee). Bij regenweer eten we de barbecue binnen in de cafetaria. Hierna begint ook de party in de cafetaria van de sporthal.

Voor wie is de beta party bestemd?
Logischerwijs voor iedereen die post op het belgian tranceaddict forum.
De barbecue kan enkel georganiseerd worden voor de beta’s zelf en eventuele partner. Een barbecue organiseren voor bv 100 mensen zou teveel werk opleveren. Vrienden van beta’s mogen wel meekomen naar de party zelf. Voor de voetbal gaan we er ook van uit dat deze enkel voor beta’s bestemd is, tenzij we aan te weinig volk geraken.

Wat moet dit kosten?
Wie komt voetballen, barbecue eten en komt meefeesten betaald 25 euro. Dit is niet echt weinig, maar we hopen jullie op een kwalitatieve avond te trakteren die zeker zijn geld waard is. Wie enkel naar de party komt betaald 5 euro. Wie enkel wil voetballen, kan dit gratis. Deze prijzen werden vastgelegd omdat er toch een aantal kosten zijn. De huur van de sporthal, we huren deze van 18u tot 23u zodat er na ons niemand meer in de sporthal komt. De huur van de dj installatie en belichting. En de kosten die moeten gemaakt worden voor de bbq. We hebben ons budget vrij ruim genomen, dit om de organisatie te beschermen. Niemand mag er kosten aan hebben. Omdat er ook niemand winst mag op maken wordt het overschot, als die er is terugbezorgd aan de deelnemers. Waarschijnlijk zal dit gebeuren onder de vorm van drankbonnetjes om die avond te gebruiken. Je leest het goed, voor drank zorgen wij zelf niet. De normale uitbater zal de toog doen. Voor een pintje betaal je er 1 euro 20. Ook cocktails, sangria zijn er te verkrijgen.

Wat moet je nu doen als je wil deelnemen?

Je stuurt een mail met als onderwerp beta party naar gert_piqueur@yahoo.com (let op de schrijfwijze). Hierin vermeld je:

1) Doe je mee aan het zaalvoetbal? Ja/nee
2) Kom je naar de Barbecue? Ja/nee
3) Wil je de organisatie een handje toesteken bij het organiseren van de activiteiten die dag? Ja/nee
4) Kom je naar de Party? Ja/nee
Zoja, breng je nog andere personen mee? En hoeveel ongeveer?

Het is belangrijk van deze mail zeker te sturen. Hierdoor krijgt de organisatie een beeld van hoeveel mensen er gaan komen, hoeveel werk ze zullen hebben, hoe ze het werk kunnen verdelen en of het budget rond geraakt.
Je inschrijving wordt pas definitief na betaling van 25 euro op rekening van:
Gert Piqueur
St.-Apolloniastraat 12
9200 Appels
reknr: 780-5829057-49
melding je beta party + je nick

Graag hadden wij betaling ontvangen voor uiterlijk 19 juli.

Momenteel schreef er zich slechts één iemand in via mail en heeft er al één persoon betaald. Toch lezen wij in de threads op het forum dat er velen zullen komen en velen willen helpen. Om dit allemaal zeker te weten is het heel belangrijk van deze mail te versturen. Als het kan liever vandaag dan morgen, het is een kleine moeite. Als het even kan mag je deze e-mail ook doorsturen naar de beta’s die jij kent, ik beschik niet over al de e-mail adressen.

We hopen op een massale opkomst van de beta’s die avond, moet je werken tracht dan verlof te nemen, we hopen er iets unieks van te maken.

Tot 24 juli!!!

The beta party crew
eieregooie
Zoals jullie zullen begrijpen schrijf ik me pas definitief in als ik 100% zeker weet dat ik kan komen, en aangezien m'n ouders tegen die tijd op vakantie zijn zal ik dus eerst vervoer moeten regelen ;)
Nyah
Ik heb nog 1vraagje, sorry, ik wist ni goe in welke thread ik deze vraag moest zetten.

Hebben we een soort van noodplan voor de BBQ, als het extreem slecht weer zou zijn die dag?
FUSyke
Ik schrijf mij ook maar in als ik 100% zeker ben. Ik zal wss wel komen maar voor dit met zekerheid te zeggen moet ik nog wachten tot de 17de, dan kan ik pas aan iemand vragen vo congé. Nog ff geduld hebben.
Gladius
done :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium