|
|
| Eagle` |
| francis legt dieen alaska gewoon is opzij, ik passeer wel neki is in ternat ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Bukken voor nen eurocent, hendrik, nooit gedacht da ge goedkoper dan Dries ging gaan ;-)
Nee ma te begrijpen, vooral op d'unif edde cash nodig :)
Ziet maar da ge het u ni gaat beklagen! |
nee man, het zen de flikken die mij pluimen.. 175 euro boete in de bus gehad, 141 (na aftrek tolerantie) op de autostrade is blijkbaar verboden... :whip: => Mijn rekening heeft nog maar 2 cijferkes meer voor de komma :p
Aja, geoffrey, is goe. |
|
|
| pooley |
stuurt nen aangetekende brief terug dat ge een overschijving wenst omdat ge werkt / school gaat en niet bij de post kunt passeren voor zegels !
kheb nu al 5 weken niks meer van mijn boete van 150€ gehoord... |
|
|
| Tiger777 |
^^^:haha: 's een goeie, bende tamzakken van de police :p. ik zal het volgende keer es probere, da zal toch zolang ni meer duren :p
Als ge mor geen dagvaarding krijgt en ze peizen dage hun minneleke schikking afslaat :rolleyes:
Het verwonderdt mij echt da ze maar 141 geflitst hebben, die dag ben ik in minder dan 20 minuten naar gent gereden :p Hun machien moe gelukkig nigoe afgesteld geweest zen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|