|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Jappio
t gaat er niet om of iedereen dat zegt in een moment van opwelling. T gaat erom dat jij dat in de media zegt, waardoor heel nederland de beeldvorming ten opzichte van advocaat bijstelt. Dat moet je gewoon niet doen. En naar mijn weten was die uitspraak van Mulder al voor de wissel van Robben |
lb wanneer die uitspraak was, tis niet alsof het daarvoor allemaal zo geweldig was. En als de heer J. Mulder zo'n invloed heeft op de nederlandse bevolking dat iedereen p[ een manier over advocaat denkt omdat de heer Mulder dat zegt, vraag ik me af wat voor blaatschapen er in Nederland wonen. We kunnen zelf toch wel relativeren? Of moet de heer Mulder bij jou thuis komen om je billetjes af te vegen na het poepen? Gebruik lekker je eigen hersenpan
:D |
|
|
| Rudy |
Ik vind het wel terecht dat Advocaat veel kritiek heeft gekregen. Natuurlijk zijn er weer een aantal mensen te ver gegaan, zoals Jan Mulder, die zich op deze manier het bondcoachschap op zich probeert te nemen!
Maar ik vind nog steeds dat Advocaat een slechte coach is! Tegen Letland en Zweden stelde hij weer Andy v/d Meyde op terwijl die gast echt niks kan, hij is er nog geen 1 keer mooi langs gegaan! En die wissel gister ook weer om Davids eruit te halen en Heitinga erin te zetten! Door Heitinga werden die 2 ballen op de paal geschoten (hij maakte de penalty wel mooi) En het is weer hetzelfde verhaal van een middenvelder eruit halen en een verdediger erin zetten!
Ik ben super blij dat we in de halve finale zitten, maar ik vind niet dat we dit grotendeels aan Advocaat te danken hebben! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DjRV
lb wanneer die uitspraak was, tis niet alsof het daarvoor allemaal zo geweldig was. En als de heer J. Mulder zo'n invloed heeft op de nederlandse bevolking dat iedereen p[ een manier over advocaat denkt omdat de heer Mulder dat zegt, vraag ik me af wat voor blaatschapen er in Nederland wonen. We kunnen zelf toch wel relativeren? Of moet de heer Mulder bij jou thuis komen om je billetjes af te vegen na het poepen? Gebruik lekker je eigen hersenpan
:D |
Naja wel een beetje uit de context van je verhaal. En zeg niet dat ik niet kan relativeren, maar denk dat er heel snel een beeld vanuit de media wordt gecreeerd dat nergens op slaat. En bovendien vind ik het behoorlijk laf om iemand zo hard aan te vallen zonder dat hij daarop weerwoord kan geven. Vind het een beetje populair gedrag van Mulder, gewoon kansloos. |
|
|
| DjRV |
Naja wel een beetje uit de context van je verhaal. En zeg niet dat ik niet kan relativeren, maar denk dat er heel snel een beeld vanuit de media wordt gecreeerd dat nergens op slaat. En bovendien vind ik het behoorlijk laf om iemand zo hard aan te vallen zonder dat hij daarop weerwoord kan geven. Vind het een beetje populair gedrag van Mulder, gewoon kansloos. |
Advocaat kan wel een weerwoord geven, dat deed ie ook op de opmerkingen van Co Adriaanse. En naja vond advocaat zijn attituudje om opeens alleen nederlands te spreken op pers gatherings ook beetje populair gedrag. |
|
|
| SnuggLe |
Ben het helemaal met Jappi0 eens......
Dit mag allemaal wel, maar als het 'aanzeten tot haat' is zoals met Pim Fortuyn etc en weet ik veel wat met al die moslims dan mag dat niet dan valt heel Nederland erover. Tsja, het moet maar in ieders straatje vallen he dan mag het.
Maar dat Balkenellende zijn bek errr open voor moet trekken: laat die vent zich met belangrijkere zaken bezig houden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|