|
|
| ahp2002 |
| ik had de indruk dat hij zijn radioshow heel speciaal vond, temeer omdat hij daar progressive dingetjes kon draaien die hij vaak niet in sets kwijt kon |
|
|
| Donna |
Ik bedoel dat ik ID&T geen kwaliteit meer vind bezitten.
Als ze allemaal zo graag een radioshow willen hebben,hebben ze daar ID&T toch nie voor nodig? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor;)
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij :conf: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by DjRV
Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij :conf: |
Precies, daarom zou het mij ook verbazen wanneer Marco er mee moet stoppen! Het is toch alleen maar in het belang van ID&piep dat hun 'raspaardjes' Marco V, Johan Gielen, Dana, etc. goed scoren! Armin en Ferry staan toch niet bij 'dat label' onder contract, die zijn alleen goed voor de luistercijfers... |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Tim81
Precies, daarom zou het mij ook verbazen wanneer Marco er mee moet stoppen! Het is toch alleen maar in het belang van ID&piep dat hun 'raspaardjes' Marco V, Johan Gielen, Dana, etc. goed scoren! Armin en Ferry staan toch niet bij 'dat label' onder contract, die zijn alleen goed voor de luistercijfers... |
Dat niet alleen, toen ze begonnen (in de ether) was het ook: 'wij hebben shows van ferry, armin, marco etc. etc.'. Nu schrappen ze die ellende weer allemaal :conf: . What about the image!
Ik denk dat ik maar weer eens ga moven naar 3fm ofzo, hoor ik iig muziek die ik vrij constant redelijk verteerbaar vind (goed is anders maar dat terzijde). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|