return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ziek!!!!!!!!

Vinyl Boy
en daar gaat het tog om? dat er wat dingen bij worden gezegd, doet nu ff niet ter zake, meen ik.
MetzZ_!!
Ik ben het ermee eens dat het niet goed te praten valt dat ze feest staan te vieren. Daarbij moet ik wel zeggen dat ze het alleen doen om te provoceren.

Maar(!) ik moet ook even zeggen dat het me opvalt dat er sommige mensen zijn die ELKE gelegenheid aanpakken om Marokkanen/Turken?etc. ff flink uit te schelden.

En nogmaals... het groepje feestvierders van gisteravond mag van mij ook ff een flink pak slaag krijgen:whip:
Jukx
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
zucht... Jukx, Rudy is niet gepest door marokkanen, maar zeg nou zelf: dit gaat toch extreem te ver? een simpel ja of nee als antwoord is genoeg.

ik vind inderdaad ook dat de mensen die ze zo tegen het westen zijn niet in het westen moeten gaan wonen maar gewoon terug moeten gaan naar hun arabische armoede inderdaad....

maar dat heeft niets te maken met het feit of Rudy wel/niet gepest is door marokkanen... :)
Rudy
Sorry hoor Blik maar ik vind dat Jukx en Miss P gewoon die pic moeten zien! Ik had m ook kunnen IMG'en, dan had je m wel kunnen deleten! Maar nu hoeft men er niet op te klikken! Ik word er gewoon een beetje gek van dat ik nu weer word gedwarsboomt! Ze moeten met die realiteit geconfronteert worden!

En wat ik ook helemaal kansloos vind! Miss P zegt, nee de Marokkanen zijn niet kanker leijers, dat komt door hun achtergronden! En nu houd plotseling iedereen op, en gaat iedereen het een beetje goedpraten! Dat vind ik echt te kansloos!

En het is ook bull dat het door hun achtergronden komt, WTF weten die 20 jarige gasten nou van achtergronden! NIX DUS!!!!!
arno
Dit is gewoon echt te erg voor woorden, als er in marrokko zo'n soort ramp zou gebeuren zou de westerse wereld allemaal geld inzamelen om ze te helpen, net als bij die aardbeving in turkije. Maar als er dan iets in amerika gebeurt gaan ze allemaal feestvieren, en dat terwijl zij juist profiteren van de rijkdom van de westerse wereld, als ze zo'n hekel hebben aan het kapitalisme moeten ze ook vooral niet in een kapitalistisch land komen wonen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland