return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 
Ziek!!!!!!!!

Little Theseus
Zolang ze grappig zijn ja...
Ik kreeg deze ook pas, ik denk dat velen jullie het allang al kennen, maar het vluchtnummer van 1 van de vliegtuigen die gecrashd zijn bij de ramp was Q33 NY . Niet dat dat boeit, maar plak het nu is in word, maak er lettergrootte 36 van en maak er dan windings van.

Is dit toeval??
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Little Theseus
Zolang ze grappig zijn ja...
Ik kreeg deze ook pas, ik denk dat velen jullie het allang al kennen, maar het vluchtnummer van 1 van de vliegtuigen die gecrashd zijn bij de ramp was Q33 NY . Niet dat dat boeit, maar plak het nu is in word, maak er lettergrootte 36 van en maak er dan windings van.

Is dit toeval??

Das dus bull...
dat was een geintej die zich op internet voordoet, maar het vluchtnummer was helemaal niet Q33 NY...

(PS. Dit is me 1000e post):D:D:D
Little Theseus
Gefeliciteerd Optimus!!!!!

Wat heb je liever, slagroom of mokka? ;)
Ik zat er al op te letten maar ik ben dus net te laat voor een felicitatiethread..
En mijn browser laat het aantal posts niet meer zien onder de avatar, heb alleen ik dat of is het gewoon weggehaald, weer een loos idee van de site?
arno

Henkie_henk

mwoah...:o

arno jouw 1e ruled wel zwaar :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland