return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Ziek!!!!!!!!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec

Hehe als ik je weer eem keer zie op een feest...dan zal ik je eens wat laten zien...ik kan mijn duim rare dingen laten doen :p ;)

ik kan dat dus.....:toothless :stongue: hehe

yummy!!!!!! laat maar zien :p
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en wat doe je dan met nederlandse criminelen, die kun je toch ook niet zomaar weggooien ofzo??? wel en beetje hypocriet weer, want ik weet 200% zeker dat jullie ook ALLEMAAL wel wat op je kerfstok hebben staan!!!!! :whip:

Ik heb het over die rotte pikken die hier komen en leven van een premie....of een beetje lopen te kutten op straat en de boel lopen te slopen, OMDAT ze zich niet willen intergreren......criminele kutten zij het......komen ze in de cel, dan daar nog eens gratis kanen van mijn belastingcenten.......ECHTNIET! opsouten moeten die piskutten.......laat ze zelf hun land maar naar de klote helpen..........
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by New Wave

Ik heb het over die rotte pikken die hier komen en leven van een premie....of een beetje lopen te kutten op straat en de boel lopen te slopen, OMDAT ze zich niet willen intergreren......criminele kutten zij het......komen ze in de cel, dan daar nog eens gratis kanen van mijn belastingcenten.......ECHTNIET! opsouten moeten die piskutten.......laat ze zelf hun land maar naar de klote helpen..........

GADVERDAMME!

Hebben we het hier niet al LANG EN BREED over gehad in een thread 'Pittige thread: wat vinden jullie van asielzoekers?'

Als jullie elkaars reactie willen weten op dit soort posts, blader dan ff lekker terug naar die thread.

Dat jullie niet MOE worden van dit, ondertussen, uitgekauwde KUT-onderwerp!
Dj Alpha
Volgende week zaterdagnacht ben ik in Hoevelaken :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

GADVERDAMME!

Hebben we het hier niet al LANG EN BREED over gehad in een thread 'Pittige thread: wat vinden jullie van asielzoekers?'

Als jullie elkaars reactie willen weten op dit soort posts, blader dan ff lekker terug naar die thread.

Dat jullie niet MOE worden van dit, ondertussen, uitgekauwde KUT-onderwerp!

Staat er toch duidelijk over welke mensen ik het heb of ben jij van mening dat je die gasten maar met rust moet laten en hun hun gang moet laten gaan..............tsssss

gaat hier niet om "asielzoekers"........lezen mag ook hoor

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland