|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en wat doe je dan met nederlandse criminelen, die kun je toch ook niet zomaar weggooien ofzo??? wel en beetje hypocriet weer, want ik weet 200% zeker dat jullie ook ALLEMAAL wel wat op je kerfstok hebben staan!!!!! :whip: |
het laatste criminele wat ik heb gedaan is fikkie stoken in een bos, wat iedere jongen doet, en ja, ook ik heb wel eens een keer iets uit een winkel gejat, maar dat was ook toen ik nog 10 was ofzo
dus ik heb in ieder geval niks op mijn kerfstok staan:toothless
(aangezien veel mensen hier aan pillen doen hebben een heleboel mensen hier iets op hun kerfstok staan:)) |
|
|
| Miss Proximus |
je hebt gejat, maar je was 10....vind ik geen excuus blikkie....als je van je ouders had geleerd wat goed en fout is, dan jat je toch niet meer op je 10e???:conf:
wat ik jullie graag wil leren is dat je eerst jezelf eens onder de loep neemt voordat je anderen ergens de schuld van geeft!! een mooie quote uit de chill out: when you point your finger at somebody, there are still 3 fingers left that are pointing at YOU!
goed gezegd toch? en daarom heb ik zo'n hekel aan hypocriete mensen (en aan mezelf als ik er s[oren van vertoon)!! teveel mensen denken te eenzijdig en zullen noooooit zelf nagaan bij wat ZIJ hebben gedaan/gezegd etc.... |
|
|
| magrec |
KNIP
wat ik jullie graag wil leren is dat je eerst jezelf eens onder de loep neemt voordat je anderen ergens de schuld van geeft!! een mooie quote uit de chill out: when you point your finger at somebody, there are still 3 fingers left that are pointing at YOU!
|
lol 4 vingers op je hand :toothless :p |
|
|
| Miss Proximus |
| ik weet niet wat voor duim jij hebt maar die van mij wijst niet MIJN kant op als ik naar jou wijs:rolleyes: |
|
|
| magrec |
ik weet niet wat voor duim jij hebt maar die van mij wijst niet MIJN kant op als ik naar jou wijs:rolleyes: |
Hehe als ik je weer eem keer zie op een feest...dan zal ik je eens wat laten zien...ik kan mijn duim rare dingen laten doen :p ;)
ik kan dat dus.....:toothless :stongue: hehe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|