|
|
| Dj Lex |
| Je had hem gelijk een klap op ze bek moeten verkopen en zeggen hoe je het voelt, was je gelijk al je agressie kwijt geweest. En dan maar hopen dat ie in ze eentje is. Anders moet je nog rennen ook :D |
|
|
| Little Theseus |
tja, had ik natuurlijk ook kunnen doen, maar hij was idd met een hele groep, en zeker in die kroeg wil ik nog vaker kunnen komen.
Dan blijf ik toch maar een keertje rustig :mad: . |
|
|
| MetzZ_!! |
Gebeurde dit in 'De Kooi??' Want het aantal allochtonen op onze school is volgens mij op 1 hand te tellen (bwvspreken).
Helemaal het stelletje 'vervelende' allochtonen |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
tja, had ik natuurlijk ook kunnen doen, maar hij was idd met een hele groep, en zeker in die kroeg wil ik nog vaker kunnen komen.
Dan blijf ik toch maar een keertje rustig :mad: . |
Ja dat is dus meestal en als je die gast dan maar een duwtje geeft ben je al zwaar de lul. Wij worden dan eigenlijk gediscrimineerd, want dat zullen ze dus nooit bij een turk doen of iemand van hun eigen nationaliteit. |
|
|
| Blik |
vandaag dus 3 minuten stilte gehad op school
ik heb het serieus nog nooit zo stil in de klas gehoord, was wel indrukwekkend
jammer dat er een teringmongool ff heeeee-hooooo moest roepen........de kankerzak, kan ik echt nie tegen.......beetje respect kan geen kwaad |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|