|
|
| Remy D |
Dit vind ik dus weer echt schraal!!!!
Het gaat om een groeppie kneuzen en daar word iedereen zijn mening om gevraagd maar vervolgens zit de helft elkaar weer verrot te schelden en van alles te verwijten. Kom op zeg, toch nergens voor nodig.
En mijn mening verder: Toen ik het hoorde ging mijn bloed zowat koken!!! Het is steeds weer raak met die Marokanen. En de politie kan nooit wat doen. Wanneer komt de dag dat de burgers zelf gaan ingrijpen?? |
|
|
| Donna |
| quote: | noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:naam: anja
nick: doMMa.er...donna |
Kun je nu echt niks zelf bedenken,je hebt weer voorbeeldjes nodig hoe je iets neerzet huh?:P
| quote: | | dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list |
errrr t is toch,wie kaatst kan de bal verwachten?? hmz tis toch echt maar een pingpongballetje wat je terug plaatst hoor meisje:) en idd ik ben volwassen misschien word jij t ook ooit nog eens,heb trouwens geen reply gezien over je evt onvruchtbaarheid door je domme vele geslik:P Of kon je daar niks over kwijt,maar ach,je ignored nu,dus je leest t niet:) Ignoren betekent trouwens dat je de discussie niet aankan,kvinnet fine,zegt meer over jou dan over mij;)
Have fun verder met blazen tegen degenen die je wel kan handelen en dus niet ignored:)
Mzzl;p |
|
|
| MetzZ_!! |
There is So Much Love in this Forum:rolleyes:
Kom op jongens... euh... meiden:)
Ooit gehoord van Karma??
Think Happy Thoughts!;)
TJAKKAAAAAAAAAAAA! |
|
|
| Donna |
Sure metz,als dametje prox niet gelijk alles als stoken ziet als iemand eens tegen haar ingaat zal dat heus wel lukken,beetje meer volwassen gedrag en alles komt wel keej:P
Maybe is ze enigst kind,dan kan ik zelfs nog begrip hebben voor dat verwende gestampvoet,en verder ben ik r wel mee klaar,en nee dit was niet stoken dit was een reactie op idioot gescheld van haar kant,dus noem dit stoken, whaever,ik heb t tenminste niet nodig zo tekeer te gaan,belachelijk... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
There is So Much Love in this Forum:rolleyes:
Kom op jongens... euh... meiden:)
Ooit gehoord van Karma??
Think Happy Thoughts!;)
TJAKKAAAAAAAAAAAA! |
:) k Metzz speciaal voor jou nog een happy post ;)
:) :) :) :) :) :) :) plur :) :) :) :) :) :) :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|