|
|
| Miss Proximus |
rudy...LIJER....ik zeg bovenaan mijn fokking post dat HET NIET GOED TE PRATEN VALt wat die marokkanen hebben gedaan....LEER S LEZEN EN SCHRIJVEN!!!!!!! :whip:
NIEMAND, nee NIEMAND praat in deze thread goed dat zij een feestje hebben gehouden........TUURLIJK NIET!!!!! deze marokkanen zijn duidelijk niet van het slimste soort......want zij worden FOKKING betaald van het geld van de mensen waar zij om staan te juigen......geld van de Westerse economie NOTA BENE!!!!! DOM DUS!!!! :whip: ik zeg toch dat het LIJERS zijn godverdomme.....
ik heb het over dat onzinnige gelul dat alle palestijnen en arabieren en WHOEVER nu opeens moeten boeten......dus,
LEES EERST VOORDAT JIJ JE FOKKING MUIL OPENT zelfde geldt voor Vinyl Boy (een man zul je nooit worden nee) |
|
|
| MetzZ_!! |
| DO I MAKE MYSELF CLEAR!!:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
rudy...LIJER....ik zeg bovenaan mijn fokking post dat HET NIET GOED TE PRATEN VALt wat die marokkanen hebben gedaan....LEER S LEZEN EN SCHRIJVEN!!!!!!! :whip:
NIEMAND, nee NIEMAND praat in deze thread goed dat zij een feestje hebben gehouden........TUURLIJK NIET!!!!! deze marokkanen zijn duidelijk niet van het slimste soort......want zij worden FOKKING betaald van het geld van de mensen waar zij om staan te juigen......geld van de Westerse economie NOTA BENE!!!!! DOM DUS!!!! :whip: ik zeg toch dat het LIJERS zijn godverdomme.....
ik heb het over dat onzinnige gelul dat alle palestijnen en arabieren en WHOEVER nu opeens moeten boeten......dus,
LEES EERST VOORDAT JIJ JE FOKKING MUIL OPENT zelfde geldt voor Vinyl Boy (een man zul je nooit worden nee) |
pfffff cool down, tis maar een thread, die marokanen motte eeen kogel door hun gore ballen schieten, ik weet dat vrouwen altijd zachtaardig zijn, kijk maar want Jukx en Proxxie motte der weer tegenin gaaan.
:D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Donna |
Sjongejonge wat een geblaat allemaal weer,alsof er geen belangrijkere dingen gebeuren op t mom.
Ik wil er ook bijzeggen dat t woord kanker op t moment erg hot item is,vinden jullie dat normaal ofzo????
Zoveel mensen lijden aan deze ziekte liggen weg te rotten en wachten tot ze dood mogen gaan en jullie schreeuwen dit constant weer.
Als er dan gewoon gevraagt word een beetje op de woorden te letten krijg je dit:
<Proxilala> jezus kankerdag
<LegDreamz> let ff op je woorden wil je
<Proxilala> f u
<Proxilala> kom jij me oko aan me kop zeiken rv?
<LegDreamz> jezus wat ben jij dom,word je een normale vraag gesteld en je reageert meteen weer dozerig
<Proxilala> KRIJG DE TERING KANKERLIJER
Als je zo reageert en je reageert zo idioot en zonder controle op Rudy dan ben je vlgns mij idd dom jah!
En ff over de duitsers,tuurlijk zijn er toen mensen geweest die zouden juichen als een nazi een bom op zn head kreeg,die gasten waren namelijk net zo ziek als de moslims (en nog want nazi's zijn er nog)
Ik denk dat als duitsland nu gebombardeert werd dan Nederland niet zo dom zou staan juichen denk je wel?
Je moet je eens onder controle leren houden en daarbij een beetje leren nadenken ipv dat idiote geschreeuw en gebler wat je doet als mensen t eens niet met je eens zijn,je act alsof je de queen zelf bent hiero,get reall,er zijn belangrijkere mensen met een betere en verstandigere mening dan jij die dan ook serieuser overkomen.
Zo'n idiote blaaspost van jou geeft alleen maar aan dat je nog niet zo volwassen bent als je zelf graag wilt doen overkomen.
Dat ik zo praat is misschien idd omdat ik wat ouder bent dan jij,ik zelf kinderen heb die ik op moet voeden en hierover moet leren te begrijpen waarom zoiets gebeurt.
Voor jou hoop ik alleen maar dat je nog mag meemaken kinderen te krijgen en te voelen wat echt belangrijk is,als t oorlog word krijg je die kans misschien niet eens,en als t geen oorlog word hoop ik voor je dat je je niet onvruchtbaar hebt geslikt aan de xtc.
Veel plezier met je geblaas,come and get me,weet je niks relevants te verzinnen hou dan zelf je klotemuil Miss Piggy uhhh sorry Proxi;) |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ok, dit valt me echt van je tegen Miss P. Ik heb alleen gezegd dat het op dit moment ging om het gedrag van die groep marokkanen. Als iedereen nou gewoon ff daar zijn/haar aand8 bij houdt... maar nee, jij moet weer gelijk politiek correct gaan doen door even je vingertje op te steken van: "uh, mag ik jullie er even op wijzen dat het slechts om een bepaalde groep gaat? dankjewel...".
DAT WEET IK "FOKKING" OOK WEL!!!!!
En het is al helemaal een kansloze actie dat je m’n naam erbij gaat betrekken, want dat heeft er werkelijk helemaaaaaaal niks mee te maken!! Ik kan toch ook wel kansloze dingen gaan bedenken om jouw naam of iemand anders’ naam als die persoon of zijn/haar uitlatingen mij niet aanstaan??
Gefeliciteerd, want je hebt in ieder geval een nieuw dieptepunt bereikt door dat te doen en ik denk niet dat je nog lager kunt zinken.
Essentie is dat we het gewoon met elkaar eens zijn, maar dat als ik mijn gevoel gewoon even uit, 5 minuten na het lezen van zo een krantenartikel, jij gelijk met redelijkheid op de proppen komt die ik zelf ook heus wel kan bedenken en die bij mij alleen ff iets later komt op zo een moment.
En natuurlijk krijg ik nu te horen dat ik mijn "fokking" bek moet houden, of er helemaal naast zit, dus van mij mag je het laatste woord hebben, ik zal er niet meer op reageren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|