|
|
| Vinyl Boy |
ok..laten we de eenheid dan maar bewaren, het gaat tenslotte om de marokanen waar we tegen zijn en niet tegen elkaar!
enter |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
jeeeeeeeeeeeezus, dwing me nou alsjeblieft niet tot een discussie!!!!!!!! je weet wat er dan van komt.
en als je goed had gelezen had je gezien had je allang gezien dat ik het met je eens was!! mijn laatste post op de vorige pagina....
dus BOEIEND JA!! HEEL ERG BOEIEND!!!
en vertel mij wat dat er oorlog kan komen... dat heb ik waarschijnlijk nog veel beter door dan jij!!!!
AMEN |
OK, maar wat is nou je reactie op die WTC jumper? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
ok..laten we de eenheid dan maar bewaren, het gaat tenslotte om de marokanen waar we tegen zijn en niet tegen elkaar!
enter |
nee het gaat hier alleen maar om die marokkanen in Ede en nie om de (lijkt teveel op "alle") marokkanen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
mijn moeder is tof, vrijdag is het rouwdag in de EU en word er om 12:00 3 minuten stilte gehouden, en er zitten nogal veel marokkanen bij ons op school en ik heb net toestemming gehad om ze op hun bek te timmeren als ze nie stil zijn........
niet dat ik dat ga doen natuurlijk, want dan ben ik zelf ook zwaaaaaaar de lul |
Oh is dat bij ons op school ook...
Nou ik doe zeker mee...
------------
Maar uuh...op die Marokkanen wil ik eigenlijk niet eens reageren zeg... Aandacht trekken? Provoceren? Nou het is ze gelukt....
Ik zal jullie zeggen dat als er in het woordenboek een definitie van "triestheid" zou komen te staan dat deze actie dan een zeer grote kans maakt...
Zo dit was mijn bijdrage...
:confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
OK, maar wat is nou je reactie op die WTC jumper? |
heb ik op IRC al gegeven en ik ben geen herhaalmachine.
ik zie zowiezo de relatie niet tussen mijn (of wie dan ooks) reactie op WTC-jumper en de feestvierende marokkanen-kwestie. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|