|
Vervolg van: een homepage, hoe maak je zo'n ding?
|
|
|
| Sandman |
He luitjes,
Ik wilde effe iedereen bedanke die mij advies heeft gegeven mbt het maken van een homepage
zie thread Een homepage, hoe maak je zo'n ding?
Ik heb wat afgezocht om wat te kunnen maken...
De homepage heb ik gemaakt met Web-Dwarf.Met dat programma'tje kan elke leek een homepage maken. Je kan gewoon plaatjes schuiven, alles wat je wilt kan bijna.... Als je een homepage gaat maken en notpad is te moeilijk, zou ik hier op over gaan :D :D
Nog een leuke is, is de provider. Tering. Mijn homepage was vorige week al klaar! Maar ik kon geen provider vinden. Ja geocities en die sites die reclame op je site zetten wel ja!
Maar ik wilde er 1 zonder reclame. Tripod heeft een pop-up. Is goed dan he, zou je zeggen. Maar uploaden hooo maar. Dat ging niet.
Nu heb ik der 1 gevonden... www.f2s.com
Wil iedereen eens mijn site bekijken en zijn mening geven.. Ook als het bagger is wil ik het horen graag, dan weet ik wat ik moet gaan aanpassen voor in de toekomst.
Tnx
ohja, de url :D :D My homepage
Sandman |
|
|
| raoel |
Alleen de motoren link werkt.
De rest van de links werken niet.
Ik ga da proggie dan ook een keer proberen.
En ja F2S is een goeie server, gebruik ikzelf ook. |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by raoel
Alleen de motoren link werkt.
De rest van de links werken niet.
Ik ga da proggie dan ook een keer proberen.
En ja F2S is een goeie server, gebruik ikzelf ook. |
Nou, ik heb het net geprobeerd, lukt ook niet. Heb ik de pagina's eerste letter als hoofdletter gedaan, en nu pakt hij hem wel.
Sandman |
|
|
| Henkie_henk |
| ey gozert je moet die t ext niet onderstrepen.. onderstreepte text en in andere kleur duid op een "link" en t zijn geen links :p |
|
|
| Sandman |
ja.. je hebt helemaal gelijk henkie....
Helemaal niet bij stil gestaan. Ik zal het eens gaan veranderen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|