|
|
| dj Elof |
| Cresto, trust me dat ik probeer nieuwe platen te brengen, maar euhm... onze Zillionaires komen speciaal voor de retro trance. En 't is Silverbath dat ik draai van Plastic Boy!:toothless |
|
|
| pooley |
Lol seb :)
En ja Kelly het was me ook een genoegen :)
Het viel me gewoon op elof, allé das moeilijk uit te leggen maja dat doet er ook geen ruk toe he.
en Clift is dat dien zwarte danser met zen puntschoenen(vrouwen)
Die gast heb ik al paar keer tegengekomen in discos, wel lachen altijd :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Cresto, trust me dat ik probeer nieuwe platen te brengen, maar euhm... onze Zillionaires komen speciaal voor de retro trance. En 't is Silverbath dat ik draai van Plastic Boy!:toothless |
lol, toch vernieuwing ;)
kbesef ook wel dat heb publiek meestal niet meewilt. Vele trance uit dienen tijd vind ik ook nog altijd super, en love is an ocean is men all time favorite ;) |
|
|
| pooley |
Vrienden die ik meehad zijn ook die-hard retro lovers. Gewoon om dat 1 ervan nog zelfde draaide en immens veel platen had :)
En de andere luisert ook naar niks anders.
Oh ja, ik heb niks tegen retro he, ik ben voor vernieuwing en ja ik weet dat ge voor u publiek speelt etc :) Tis gene kritiek he ! |
|
|
| SilentEagle |
| Elof, ik denk dat wij minder kritiek op u hebben dan ge vreest. :) Uit uw tracklists blijkt toch altijd dat ge een balans zoekt tussen oud en nieuw, populair en onbekend. Tis meer onze feestende medemens die ons teleurstelt... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|