|
|
| pooley |
oh ja de muziek was ook ferm goed !
beginnend met house, trance, gouwe ouwe plaatjes, retro, trance \o/
Bom gewoon |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik heb het ook al gemerkt... |
Als ge ergens problemen mee hebt u ni inhouden zenne...
spit it out. |
|
|
| dj Elof |
Ow... dit topic had ik nog niet gezien! :eek:
Zillion Beach, in twee woorden: prachtig decor, te weinig volk. Zonder in details te gaan is de party serieus geboycot geweest. Dat is de hoofdreden waarom er maar 1.500 mensen zijn komen opdagen.
Maar het decor: indoor sand beach, swimming pool (!), de Zillion Cityparade truck, stages, fire spitters, 10 dancers (including Paco, Bambi & Clift).
Ik ben gestart met heel clubby en groove tunes. Lekker beachy sfeertje creeëren, daarna om middernacht, dé Zillion plaat: Adagio for strings van dj Tiësto. Gevolgd door wat meer nieuwe trance (angels & whippenberg - angels theme, ...). Maar zoals ik reeds vele malen geschreven heb in andere topics wil het publiek hedendaags meer retro trance, nummers van 1997 - 2000. Dus ging ik vrij vlug die richting uit. Sonic Inc - Taste of summer en het dak ging eraf. Op RMB - Love is an ocean gingen zelfs de muren eruit :D
Ik heb achteraf vernomen dat de klank verschrikkelijk slecht was. Had iemand dit komen zeggen tegen mij, dan kon ik misschien toch nog iets wijzigen :confused:
Mijn monitoren stonden voor één keer niet te luid, dus ik dacht dat alles goed ging.
Technisch gezien is er het één en het ander mislopen. Maar wat wil je? De computers van de verhuurfirma werden gestolen de dag voor het event. Hierdoor waren de scan walls niet beschikbaar, enzovoorts.
Ook BPMstudio liet wat van z'n pluimen. Ik heb de "rip" beluisterd achteraf en heel eerlijk :(
Zo fluctueren dat het deed.
Maar goed, deze avond is het uitzending op radio.zillion.be van de ganse nacht. 21u tot 06u - do give me some credit, because, next to BPMStudio problems, I was the only dj all night! |
|
|
| Partyteam |
De muziek was trouwens fantastisch ;-).
Van de problemen met het geluid hebben we eigenlijk niets gemerkt.. tegenover vele andere feesten klonk het zelfs behoorlijk goed! (want het lijkt mij toch ook geen makkelijke zaal om perfect af te stemmen)
De opkomst was inderdaad helaas wat minder.. maar de boycot en het feit dat het een donderdag was had hier veel mee te maken denk ik!
Hopelijk komt er snel een vervolg! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|