|
|
| Xilver |
Wel eh, Wetwired is nog niet af, en hier ben ik met een nieuwke :) Ik heb da altijd, bezig met een plaat, en na een tijd begint me da te vervelen, en begin ik aan iets nieuws. Wat dus nu deze is.
Compleet andere stijl dan Wetwired, maar wel een waar ik me persoonlijk comfortabeler bij voel. Note: ook nog verre van af, ga er nog een hele resem aan fx toevoegen, en de percussie kan ook beter. Verder denk ik dat ik na de eerste break de melodie wat ga variëren, anders is het wat te lang hetzelfde.
Check it out : http://users.pandora.be/tcx/Tcx_-_Ascension_Test05.mp3 |
|
|
| TOR |
melodie vind ik erg goed, ik wordt er gelukkig van.. :)
maar het nummer sleept inderdaad te lang aan, zoals je zegt.
nu ja, daar komt toch nog verandering in... ik zou iig toch geen tweede breakdown invoeren, tenzij het stuk tussen de 2 breaks drastisch wordt ingekort.
oh ja, en op de clap zit te veel reverb.
voor de rest lijkt me dit wel iets te gaan worden.. veel potentieel, doet me erg veel denken aan 1999. and that's a good thing. :) |
|
|
| CygnusX |
| Ik ben aangenaam verrast door de leuke melodie. Dit heeft zeker potentieel zoals TOR zegt, ik ben benieuwd :) |
|
|
| Buoyant |
wooooooooow dude, heerlijke opbouw na 4:15, wordt nog mooier na 4:45
misschien net iets te lange opbouw en op 5:40 zou ik het echte hoogtepunt nog een beetje meer power geven. daarna sleept het wat te lang aan zoals Tor al zei
maar lekkere uplifting dit, hou ons zeker op de hoogte
edit: ik zou het hoogtepunt van 11:22 als het eerste zetten,ergens bij 5:40, die klinkt heerlijk, kreeg er bijna kippenvel van |
|
|
| Gladius |
| hmm ja heeeerlijk! echt zalig! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|