return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Sasha - Involver

SnuggLe
Zo'n vette cd verdient zijn eigen topic!
Heb gistren de special edition binnengekregen met al die kaartjes erin een een ED UP vaag hoesje :) Eerste cd die ik in eeuwen weer heb gekocht! Meer mensen hem al binnen?

Lostep - Burma en Sphongle - Dorset Perception zijn echt :crazy: :eyespop: :tongue3

Maareh....heb er een recensie over geschreven, check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...VIEWID/101.html
Kijk eens wat jullie ervan vinden (en NIET zeiken over spelVouten ;))

Greetz,
SnuggLe
HiGH_NrG
Er staan spelfouten in... :p

Maar inderdaad een supervette CD! :eyes:
emre
Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch :toothless

Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch zóóóóó vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken :D
Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak) :eyes:

Het is zonder twijfel de beste cd van 2004 (beter dan Balance 006 IMHO)! De cd als geheel neemt je mee op een megatrip langs allemaal vette nummers en Sasha's mixen is [b]Divine[\b] :crazy: De transitions op deze cd worden alleen benaderd door de overgang van Jump the next train naar White room op de cd van Scott Bond (Ahead --> aanrader !!)Daarnaast doen de laatste 3 nummers voor mij die fijne Powerzone-avond herleven :D

De reacties op het web zijn niet allemaal positief maar over het algemeen is het merendeel lyrisch (en de anderen vinden het weer helemaal niks .. geen middenweg dus)

En die limited edition is rétecool :toocool: Maakt het nóg ff anders dan de rest!

En Snugggggle : goed report (en nu gaat die andere Horinees zeiken over de grammatica e.d. ok :toothless We verdelen de taken ;) )
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch :toothless

Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch zóóóóó vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken :D
Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak) :eyes:

Eh...waar in je post zeur je dan? ;)
Maareh... ik heb dat nummer niet gehoord, en toen kende ik hem ook niet :( Same met In a State de keer ervoor :S Lijkt wel alsof ik NA een keer Sasha pas zijn vette nr's leer kennen! Dus daarom wil ik naar Cafe D'Anvers in Belgie!! Om alle nr's van zijn cd nu WEL goed te horen ;)

Maar ja, happens dat ik het toen niet zo vet vond. Iedereen heeft wel eens slechte dag. En ik ga jou knuppelen als ik je de volgende keer tegenkom, aap ;) :p

*edit* Zie dat je er zaterdag ook bent! :) Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha ;) Drinken we een biertje en knuppelen we Lex :D
emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
Iedereen heeft wel eens slechte dag. En ik ga jou knuppelen als ik je de volgende keer tegenkom, aap ;) :p

Sounds exciting :toothless

quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit* Zie dat je er zaterdag ook bent! :) Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha ;) Drinken we een biertje en knuppelen we Lex :D

Ja wat wordt het nou :conf: Ga je eerst mij knuppelen en moet ik dan met jou Lex knuppelen (dat gaat natuurlijk niet op) of gaan we eerst samen Lex knuppelen :conf:
Ben sowieso geen voorstander van het knuppelen van Lex --> die ken ik nl. al wel --> hele aardige jongen (en hij lijkt op Markus !!)

Maar ja, het NL elftal speelt natuurlijk wel zaterdagavond en het is nog wel een stukje rijden uit Hoorn en ik heb een hekel aan rijen en het zal wel druk zijn als wij aankomen.
Dus nog maar ff zien; de plannen waren er iig wel (wisten natuurlijk alleen niet dat zaterdagavond die wedstrijd zou zijn)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland