return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 
Olympische Spelen Athene 2004

sndh
afgelopen...

naja heb nog wel een vraag. mijn moeder wilde weten welk liedje telkens werd gespeeld bij het uitreiken van de medailles, dan natuurlijk niet het volkslied van de betreffende sporter, ik weet zelf niet waar ze het over heeft, maar misschien kan iemand het me vertellen. schijnt een emotioneel riedeltje te zijn...
EverZ
quote:
Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...

:eek: :whip:

Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html
Massive84
quote:
Originally posted by EverZ
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html

ahaha serieus?

die gast is echt diehard man.
Jappio
quote:
Originally posted by jp
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:

-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag)

euhm

- het afscheid van Jan Zelezny
- een geweldige comeback van Leontien van Moorsel na een val in de wegwedstrijd
- bloedstollende apotheose bij het polsstokspringen voor vrouwen met een een nieuw wereldrecord
- Irak dat zomaar stunt met een voetbalelftal en de halve finales haalt
- Phelps die de koning van de spelen wordt
- Inge de Bruijn die ondanks 2 x falen uiteindelijk toch goud pakt en zo de succesvolste nederlandse deelnemer aan de spelen is
- Het gigantische falen van medaillekandidaten als Rens Blom en Rutger Smith
- De 40 jarige roemeense roeister die toch maar ff voor de 4e of 5e x goud pakt op de verschillende spelen (om over die geweldige haarbos van dr maar te zwijgen)
- de 4 x 100 m waarin de VS ondanks 3 -9,90 lopers geklopt worden door GB.

ik denk dat als je echt een beetje geinteresseerd bent in de sport in het algemeen dat de schandalen niet overheersen. Ik heb geweldige spelen gezien.
magrec
quote:
Originally posted by EverZ

Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland