return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
Olympische Spelen Athene 2004

moogwai
quote:
Originally posted by BaRTeZ
pfff wat een spanning zeg, bij de baanrit van Bos!
Echt jammer, maar goed. Zilver is ook leuk...

Idd.. dit was erg spannend. Erg jammer van die 2e race, daarbij was het verschil echt minimaal.

Maar toch de eerste baan medaille voor de heren sinds mensenheugenis :)

Ook knap van de hockeyers! Alweer een medaille erbij, hopelijk nu wel goud
SnuggLe
quote:
Originally posted by Rudy
Ja, studio sportzomer is opzich wel een leuk opgezet programma maar ik word alleen helemaal sick van die Mart Smeets. Wat een irritante eigengeiler is dat zeg. Hij hoort zichzelf zoooooo graag praten, de hele show draait meer om hem dan om de sporters die een mooie prestatie hebben neergezet!
Die opmerking ook weer gister: "Dat feestje zal nog wel lang doorgaan in het HHH en voordat Erica Terpstra al crowdsurfend naar buiten is gekomen zal het wel dinsdagavond zijn, dus voor ons een goed moment om haar dan te ontvangen." Tis opzich wel een mooie opmerking, maar ik vind niet dat je dat als Mart Smeets zijnde kan zeggen tegenover Erica Terpstra.

Helemaal mee eens, wat een arrogante vent zeg, die komt klaar volgensmij omdat hij zichzelf hoort praten. Bah bah bah!
En die opmerking over Erica kan je toch niet maken man! Dat is echt belachelijk!!!! Stel je eens voor dat iedere tvpersoonlijkheid dat soort dingen zegt, kom op zeg.
jp
Erica Terpstra heeft zelf overigens een zeer goed gevoel voor humor:

Jensen: Ga je nog naar het zwemmen?
Erica: Ja natuurlijk
Jensen: Doe je zelf ook mee?
Erica: Ik doe een bommetje

:haha:
SnuggLe
Netjes voor Ankie en d'r Paard (of d'r paard en Ankie).
Tim81
Ze flikt het toch maar mooi weer!
Na Bonfire nu ook met Salinero goud...

Theo Bos helaas gevallen in de herkansing.
Mannenhockey spelen nu nog tegen Duitsland 1-1 tussenstand

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland