|
|
| Eagle` |
.01 [ Aanspreking - Korte inleiding ]
Eerst en vooral van waar de titel My Journey ??? Wel het was als het ware een zoektocht in men platenbak naar platen die redelijk bij elkaar passen, bovendien zitten er een hoop persoonlijke favo platen tss van vorig en dit jaar oa. Signum Dub van Soul Deep, Nu-Nrg Remix van Basic Dawn - Pure Thrust en één van de beste platen van dit jaar naar mijn gevoel A-Force - Gravitational Waves. Mix is vrij uplifting met op het end, wat meer hardere werk.
.02 [ Mix - specifications ]
Download: Icarus - My Journey
Bestandsformaat: ogg @ 96kbps (Openen met Winamp 5 of Winamp 2.91 of Winamp 3.0)
Mix lengte: 63.35 min
Genre/stijl: Trance
Dj gear: 2x Gemini PT-2100, Gemini PS 626i mengpaneel en Stanton Pro 2000S Headphones
.03 [ Playlist/Tracks ]
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
Tiësto - A Tear In The Open
A-Force - Gravitational Waves
Lightscape - Inner-Warmth (Phynn's Overheated Remix)
Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
Ernesto vs Bastian - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Mix)
GTR - Mistral
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Tiësto - Adagio For Strings
.04[ Eigen Comment ]
De mix zelf, de overgangen zijn niet allemaal zoals het moet,oa men phase moet ik nog aan werken, maar ze zijn wel genietbaar als zeg ik het zelf, enkel bij overgang tss Inner-wamrth en Soul Deep draaide het precies grondig in de soep, zat er nogthans niet ver naast en plots trainwreck.
Mental note aan mezelf
- eerst platen deftig afkuisen want heb er nogal last van gehad, hoor je ook in opname soms trouwes :ironic:
- phase match ook nog sterk aan werken
- blijven oefenen :)
Nou goed voor men eerste mix dat ik online zet is het denk ik wel aanvaardbaar voor jullie kritische oor, hoop ik althans ;)
Njoy zou ik zeggen
Voor diegene die beslissen om deze mix te downlaoden, wat opbouwende kritiek is altijd meegenomen of course ;) |
|
|
| eieregooie |
Wat bedoel je precies met phase match?
Ik hoor wel dat het voluma af en toe drastisch toeneemt, is dat de phase? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee, maar dat van het volume is wel waar. Zoals die overgang tussen Mistral en Pure Thurst, die laatste komt er gewoon te hard door. Gewoon wat meer met je gain werken, en misschien de koptelefoon op hetzelfde volume laten spelen doorheen heel de set. Dan moet je automatisch je gain gebruiken als een plaat te stil klinkt! :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat bedoel je precies met phase match?
Ik hoor wel dat het voluma af en toe drastisch toeneemt, is dat de phase? |
phase is
beat1 beat2 beat3 beat4
beat1 beat2 beat3 beat4
en niet zoals bij mij soms dat je het volgende hebt
beat1 beat2 beat3 beat4
beat2 beat3 beat4 beat1
got it ? ;) Wat een gare uitleg :p
Qua volume heb je wel gelijk (zoals jaspa ook zegt) maar dat is omdat ik soms met eqs zit te klooien :) |
|
|
| Xilver |
| Mja, kmoet dit toch even kwijt: als een plaat aan 't spelen is, please don't touch the fader. Zo'n fluctuerend volume is echt irritant. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|