|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
Excuseer?
Deze mix is 70% CD, 30% vinyl ongeveer. And rest assured, op de party heb'k enkel vinyl bij. Zoals ik zei, 't is een wat ouder mixke, en sindsdien ben'k in de vinyl gevlogen (sinds ik werk heb en dus geld heb om platen te kopen ;)) |
Mja, maar mp3 blijft mp3, of je t nou eerst op CD brand of niet ;) Ik trek je mix kwaliteiten niet in twijfel hoor, ik vind het alleen zo jammer als mensen mp3 (en dus gejat) werk draaien... Zijn overigens weleens conflicten over ontstaan ook... maar goed... Guess it's just me :) No offence verder... |
|
|
| Xilver |
I understand you completely. Dit is een mix van toen ik nog niet werkte, maar ik wou wel uptodate blijven met de muziek, en wat doe je dan...
Sinds ik werk heb ik bakken geld uitgegeven aan platen, en mp3's vind je tegenwoordig niet veel meer op m'n HD, tenzij m'n eigen werk, en tracks die ik wel origineel heb.
Bij wijze van boetedoening heb ik het grootste deel van die tracks gekocht op vinyl in de afgelopen maanden. Degene die ik kon vinden, alleszins toch. Als dit een troost voor je mag zijn (en voor mij ;)).
Zoals ik al zei, tegenwoordig 100% vinyl, buiten m'n eigen tracks dan. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
OK, volgende personen hebben demo's gemaakt.
- xcape
- eieregooie
- freezel
- tiger
- jasperovitsj
- xilver
- nabistai
als ik iemand vergeten ben, let me know
dat zijn dus 7 demo's
zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh ;) of niet? mensen van de jury? |
yep...
mense die wille draaien nog... jullie hebben ongeveer een half uurke om nog een demo in te dienen... :) |
|
|
| eieregooie |
| Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions :) |
noted ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|