return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Inzending demo's voor Be-TA party

Xilver
quote:
Originally posted by eieregooie
Yes! Nog een mp3 mixer

Excuseer?
Deze mix is 70% CD, 30% vinyl ongeveer. And rest assured, op de party heb'k enkel vinyl bij. Zoals ik zei, 't is een wat ouder mixke, en sindsdien ben'k in de vinyl gevlogen (sinds ik werk heb en dus geld heb om platen te kopen ;))
Nabistai
Hier is mijn mix nog juist binnen op tijd :D

Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03). Nuja tis wel oud maar het kan er mee door zeker. Nuja daar beslist de rest wel over :)

Thanks to Fred: http://users.pandora.be/Beecom/Mix :toothless
Xilver
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen da'k die mix tot 5 keer opnieuw heb gedaan indertijd om zo weinig mogelijk fouten erin te hebben. Dus waar je me wel van kan betichten is dat hij redelijk ingestudeerd was (je gaat de mixen na 5 keer praktisch uit je hoofd doen).

Edit: ik kan begrijpen dat dit misschien niet fair overkomt. Misschien is het dan beter dat ik een mixje online smijt die helemaal niet ingestudeerd was, maar die wel een pak slechter is (trouwens de eerste mix van mij 100% vinyl). Let me know.
Nyah
OK, volgende personen hebben demo's gemaakt.

- xcape
- eieregooie
- freezel
- tiger
- jasperovitsj
- xilver
- nabistai

als ik iemand vergeten ben, let me know
dat zijn dus 7 demo's
zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh ;) of niet? mensen van de jury?
Buoyant
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03)

ook nog juist op mijne verjaardag :D, dan moet ie wel geweldig zijn eh

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium