return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen

JediD4M
^ :eek: Jakkees Fred .. wat ugly kid is me dat .. :clown: :toothless

allé basis van de review staat online ..

http://www.dance4mation.com/board/v...orum=23&start=0
Kaidreas
^da zijt gij pipo :clown:

met u jonny look. ge staat daar precies van: "joenge wa ist jom moete nen boks hebben ofwa?"

ge hebt daar toch nie op moeten oefenen ofwel? en gebruikt ge die alleen voor een illusion event? :D
JediD4M

:D

.. ksnapte niet dat die kerel van mij ne foto wou trekken..
.. met zo ne stoeme kop als de mijne .. :rolleyes:

.. kmoet van foto's nemen van mij niet zo weten .. toch niet als ik er alleen op sta.. misschien daarmee .. kzal volgende keer liefjes lachen .. zodat den Dries niet schrikt als er hier weer één van die Beta's ne foto vind. ;)
Kaidreas
hehehe, joy.
ik heb het ook niet zo voor foto's van mij eigenlijk, ge staat er toch alleen maar slecht op (meestal toch)
Hydra
Zalig feestje! :) Beter dan vorig jaar vond ik. Wout vond ik best wel goed en kreeg ook veel aandacht (lasers gingen bij hem aan). Vond ik wel raar maarja t'is dan ook een feestje voor de Illusion DJ's. Maar dan die Regi oh my god... te zielig voor woorden gewoon. En hij moet ook eens zijn bakkes leren houden, zowel tijdens zijn eigen set als die van anderen (DJ Jan). Het grappigste vond ik toch wel toen die apekop riep "Come on beautiful people!!!!!" ofzoiets :)

Ook effe naar retro gaan zien, daar heel het setje van Robert Armani meegedaan (had daarna wel effe verfrissing nodig). Toch wel spijtig dat hij het 10 minuten te vroeg afbolde. Maar het soundsysteem was inderdaad wel héél erg slecht daar.

lost-in-trance it was nice meeting you! Hope you enjoyed mike koglin ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium