|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Zehra |
| have fun everyone! :) |
|
|
| pooley |
Man man man wa was me da, SUPERzalig.
Geluid en belichting beter da AIB indoor, mooiere inrichting (vip area was sweet), mooiere decoratie etc ...
Om de avond te openen eerst glasje champagne gepakt en dan uit goesting een fles gepakt, tsjing $$
Soms stak de muziek wa tegen (OMFG REGI, wa is me da voor ne prutsers/paardekop, trainwrecks hier, spinspin volgend lieke en wa voor een liekes :/ kvoelde me precies op een boerefuif...)
Airwave was goed maar leek allemaal maar heel fake.
Koglin ook stevig en marco V ook
Man van de avond, Sharam Jey voor mij, heeft echt super gedraaid in the level. Lekkere chicks, vette muziek etc ...
Retro was het turks stoombad, zo warm, zo platte retro (2de moment dak mij op 1 of andere boere retro fuif voelde, echt nummer dak gehoord heb was van die afgedraaide retro :/ spijtig wel)
Fred en Jan, nice meeting you guys, again! |
|
|
| FredNova |
Mike Koglin was aan het draaien toen we binnenkwamen en dat was ZEER vet.
Lekker uplifting met de nodige gekende deuntjes.
Wout erna die me ZEER aangenaam verrastte... vorig jaar super slecht, nu ZALIG.
De echte retro vloeg door de speakers... dance opera, bonzai,... en gaan...
Dan Mr Marco V... AF! Technisch van een zeer hoog niveau, hij staat ni voor niks in men top 3.
Zalige platen in zen eigen stijl, Breda 8pm (marco v remix?) en... MY BABY SHOT ME DOWN DOWN DOWN! (ja, da was ik die zo vies deed) :p
Regi... ja.. euh... heel plat, maar het volk lustte het! Meer nog, ze vonden het te gek (om 5 acapella's te horen op een half uur en allemaal platte hitjes niet echt denderend gemixt).
Maar opnieuw het volk ging uit zen dak en dat is wat telt.
Airwave live... de geluiden van LoLo zijn zonder twijfel top, zoals iedereen al wist. Airwave was wat lekker met de effecten aant spelen maar de andere groepsleden leken nogal fake.
Maar top! De man L-vee verdient een pak meer respect! In elk geval WE LOVE HIM :)
Dan Jan... Zijn set was helemaal wat we verwachtte. Pooley, hij begon wel met Intruder :D en al heel snel natuurlijk Man on Mars, Freefall, theme from Norefjell... feestje met de retro trance classics :)
Heel effe in the level gepasseerd waar David net Mymymy speelde, het dak vloog er daar dus af. Dikke sfeer.
En heel snel langs de retro/ghost sauna. Hot hot hot, retro plaatjes en heel veel jong volk.
Cor Fijneman was ook helemaal in orde. Meer nieuwere tracks (Yimanya, Esmaye, Aquarius,...) En rond 6 uur trokken we huiswaarts.
Een top Belgisch/Illusion feestje met een ZEER knappe inkleding (zoals elk jaar, mede dankzij studio54 de dag erna) en een vette sound. Veel kwaliteit voor weinig geld.
Respect, Fred. |
|
|
| pooley |
doeme he, chance dakni gewed had ma da geluidje was wel identiek hetzelfde:)
Airwave was echt goed, maar die bandleden vond ik er wa over :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|