|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Joker666
MAIN HALL
02:45 - 03:30 : DJ Regi
|
:haha:
De Regi krijgt ocharme 45 minuten, wat een dieptepunt! Oké, het is wel het piek-uur, maar dan nog, nu kan hij met wat geluk 7 of 8 plaatjes opzetten, wat een zorgvuldig opgebouwde set zal dat niet worden seg!! :eyes: :toothless |
|
|
| TOR |
| als je op het piekuur speelt, hoef je zelf niks meer op te bouwen, de DJ ervoor heeft dat al gedaan... Marco V is de ideale opbouw voor de nieuwe Milk Inc. |
|
|
| JediD4M |
en hij zal Trancelucent Feat. Regi - Lonely ook wel draaien
Persoonlijk niet zo een slecht nummer zenne.. maar ja .. das wel voorspelbaar dat dat een nr.is dat voor hem zal opzij gelegt worden. |
|
|
| lost_in_trance |
| Ik heb mijn voorverkoop ticket gekockt dus ben ik zeker om er te gaan dit keer. Ik heb behoefte om Mike Koglin in actie te zien. Het is zijn eerste prestatie in Belgium en ik kan niet hem missen. Het zal mijn derde keer met Marco V zijn (het is een hele vriendelijke een enthousiaste Dj). Cor Fijneman is goed maar niets meer te zeggen.. en Lolo (ik hoop dat we ons een dag zullen kunnen verzoenen .. :( ) |
|
|
| pooley |
| 30 minuten airwave vind ik VEEL te weinig en dat was 1 van de redenen waarom ik zeker wou gaan :/ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|