return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen

Eagle`
quote:
Originally posted by Aurélie
Verschiet ook wel vh negatieve imago van Illusion hier. Ik denk dat jullie de impact van deze club toch iet of wat onderschatten voor de 'trance'scene in België. Maar waar jullie absoluut gelijk in hebben is het feit dat de muziek die daar wordt gespeeld vaak voorspelbaar is en natuurlijk het doorsnee publiek ook niet altijd even stijlvol is.

met de kut sfeer van 16 years illusion van vorig jaar in het achterhoofd, begrijp je misschien van waar het negativisme
Aurélie
Daar ben ik het mee eens , en wanneer het tempo onhoog ging en de hitjes begonnen deden ze weer allemaal mee :rolleyes: .

Ben ook toen weggegaan en in de tribunes dekking gezocht ;).
Ze hadden daar kleine eilandjes opgesteld en dan hebben we maar onder elkaar een positieve vibe gecreëerd. Ik ben wel vh type die zich daar niet dood aan ergert. Dat kan later op de fora wel :) . Daarvoor ga je niet uit tenslotte.
Eagle`
quote:
Originally posted by Aurélie
Daar ben ik het mee eens , en wanneer het tempo onhoog ging en de hitjes begonnen deden ze weer allemaal mee :rolleyes: .

Ben ook toen weggegaan en in de tribunes dekking gezocht ;).
Ze hadden daar kleine eilandjes opgesteld en dan hebben we maar onder elkaar een positieve vibe gecreëerd. Ik ben wel vh type die zich daar niet dood aan ergert. Dat kan later op de fora wel :) . Daarvoor ga je niet uit tenslotte.

heb ook wel fun gehad die avond, maar het is gewoon triest, Illusion profileert zich als een trance discotheek, wordt er dan Trance gedraait apprecieren ze het niet. Toen Wout Derb draaide of Cor Traffic was de main wel mee hoor :rolleyes:
pooley
Stop me bleiten micha mara en komt af :)
btw Bleiten wordt hier niet negatief bedoelt he volk van Halle :p

Mja das typisch he, waar is de reclame volop aant draaien? jim?tmf? Echt trance volk (moet ook niet altijd) komt daar niet op af.

Zal wel gezellig zijn en alst zo ni is confiskeer ik nen tap.
Ugh

wie gaat er nu allemaal van beta volk feitelijk?
Of is zo'n lijstje al gemaakt :p
<- tam in de goeie zin vant woord ofcourse
Zehra
kben serieus aant twijfelen of ik hier naartoe ga. heb vorig jaar de ganse tijd in de level gestaan en geloof me... da wil ik dus nooit meer :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium