|
17 Years Illusion - 24 september - Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ik ga normaal ook .. al ben ik bang dak zaterdag weer vroeg zal moeten werken ..
- Mike Koglin & Airwave Live is nieuw voor me = kijk ik naar uit.
- Marco V (2x gehoord) & Cor Fijneman (3x gehoord) vind ik steeds super.
- De residents kennen we al...
- Voor 15€ moogt ge gewoon niet twijfelen. |
Normaal heb'k gratis ticketjes, dus kan wel zijn da'k kom. Ik laat het nog wel weten op voorhand, en dan doen we eventueel een mini-meetingske he ;) |
|
|
| Joker666 |
Voorlopig staan enkel de uren van de Retro-hall en de Level vast... De rest volgt nog voor het einde van deze week
The Level
21h - 00h : David & Christophe & Jean
00h - 02h : Sharam Jey
02h - end : David & Christophe & Jean
Ghoststyle Hall
23h - 24h : Michael Forzza
24h - 01h : Dj Ghost
01h - 02h : Robert Armani
02h - 05h : Danny-C & Franky Kloeck
05h - end : Dj Jan |
|
|
| InTeXoR |
hmmz ik ben hier nieuw op TA en vind het vreemd dat illusion hier zo negatief bekeken wordt door velen. Persoonlijk vind ik de residents super (OK, Regi kan het nogal eens verkloten, da's waar :p) en Marco V & Cor Fijneman kunnen me ook maar zelden ontgoochelen. De Black Hole Night op Illusion beach was bijv. super, vooral dankzij Cor.
en wat ook zeker meespeelt, de illusion events horen bij de weinige grote trance-feestjes in België. OK het is geen Armin-trance (waar ik persoonlijk ook grote fan van ben), maar het heeft ook zijn charmes imo.
(het enige waar'k mij bij illusion events aan stoor is het overdreven aantal flip-koppen tegen de ochtend.. maarjah dat heb je wel op meer plaatsen)
anyway, voor €15 ben ik zeker aanwezig, zoals ook de voorbije illusion verjaardagen ;)
greetz |
|
|
| JediD4M |
^ Hey Intexor (dezelfde als op d4m?)
zo negatief zijn ze hier niet zo over Illusion (dacht ik)
ze maken al eens grappen over de Regi..(waar ik ook al strijk heb mee gelegen) maar die heeft me met zijn Illusion @ The Beach CD-mix aangenaam verrast!
Khad meer wel meer van Wout verwacht op Dancing Vibes (Trance Stage) draaide teveel jump in zen sets, kan veel betere trance sets brengen imo, zeker na zalige sets van Steve DK en daarna Cor Fijneman te hebbe gehoord, maar sympa kerel die Wout.
Jean kan werkelijk super trance sets neerzetten maar eerder iets waar je een cocktail bij neemt en geniet van het uitzicht.
Jan, Kane & Nico die brengen hun publiek altijd wel aan het springen.
Kheb dat ook wel al gedacht, dat Illusion - Mystique crew tenminste nog wat zorgt voor grote trance-feestjes.
ff rekenen .. tot hoe laat mag dat in het Sportpaleis duren 7u/8u?
stel 7u .. dan heb je 10u .. dan krijgt idd iedere DJ Max 1 u .. maar Airwave Live .. zou dat 1u duren denk je? |
|
|
| pooley |
| Jena draait dan ook house lately he, super :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|