return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
speciale thread voor raoel (als je geen raoel heet mag je nie binnekomen)

moogwai
quote:
Originally posted by raoel
wwaazzaa

3-1 gewonnen van die *** turken
Echt vet man
Zeker toen Kezja de 3-1 maakte, na die spannende minuten, kwerd helemaal gek. en wat een sfeer, we hebben denk ik nog wel een kwartier staan te springen na de wedstrijd.

Wel was het kut dat ik de eerste 40 minuten heb moeten missen.
Ik was met 2 maten met de auto gegaan. Zelf gereden natuurlijk, moet toch nog een beetje oefenen.
Maar we hadden zo lang in de file gestaan. echt bagger. Kreeg zelfs kramp in mun kuit van de koppeling:(
Honderden supporters waren te laat, er waren zelf mensen die een gedeelte van de 2e helft hebben gemist.

Ik was er donderdag ook bij.. en het was supervet... eindelijk weer eens een goede vertoning :)

Maar kwa vervoer was het echt kut... wij waren wel ruim optijd aanwezig.. maar op de terugweg gewoon 1,5 uur vast gestaan in een van der woonwijk... toen zijn we nog binnendoor naar huis gereden.. want op de autoweg stond ook nog een flinke file.
raoel
quote:
Originally posted by moogwai

Ik was er donderdag ook bij.. en het was supervet... eindelijk weer eens een goede vertoning :)

Maar kwa vervoer was het echt kut... wij waren wel ruim optijd aanwezig.. maar op de terugweg gewoon 1,5 uur vast gestaan in een van der woonwijk... toen zijn we nog binnendoor naar huis gereden.. want op de autoweg stond ook nog een flinke file.

Donderdag???? :D

Volgende keer ga ik toch met de supporters-bus van PSV, die reden gewoon over de vluchtstrook, en waren dus vlug daar en vlug thuis.
-=WVG=-
Eindhoooovuuuuuh Eindhoooovuuuuuh Eindhoooovuuuuuh !!!

Heerenveen - PSV Eindhoven = 4-1

Houdoe en Bedankt Oleej Oleej !!!
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Eindhoooovuuuuuh Eindhoooovuuuuuh Eindhoooovuuuuuh !!!

Heerenveen - PSV Eindhoven = 4-1

Houdoe en Bedankt Oleej Oleej !!!

kerkraduh kerkraduh kerkraduh.........

Roda JC - Fc Den Bosch - 4-1

(dit is niet goed voor mijn competitiemanagerpoule........:sadgreen: :sadgreen:
DJ_Massive
veendam - HAARLEM 0-3 !!!!!!!

HAARLEM volgend jaar in de Champions League, same met AJAX!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland