|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by New Wave
JAJAJAJAJA PSV GAAT KNALLEN IN DE EERSTE DIVISIE VOLGEND JAAR!!!!!!!!!!! |
JAJAJAJA FC DEN BOSCH UEFA CUP VOLGEND JAAR :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
JAJAJAJA FC DEN BOSCH UEFA CUP VOLGEND JAAR :D |
Hahahaha ja nu gaan ze ff goed. Even die puntjes halen zodat de nacompetitie ontlopen wordt, maar ik moet eerlijk bekennen dat jou ''cluppie'' het beter doet dan ik verwacht had. Ik denk dat ze als 13e zullen eindigen. Ze zullen wel slechter gaan spelen lijkt mij. Dit niveau blijven ze nooit lang volhouden. |
|
|
| raoel |
Ik durf me hier zowat niet meer te tonen.
Wat is het een trieste bedoening tot nu toe in dit seizoen.
Ik zet alle hoop maar op komende woensdag. |
|
|
| raoel |
wwaazzaa
3-1 gewonnen van die *** turken
Echt vet man
Zeker toen Kezja de 3-1 maakte, na die spannende minuten, kwerd helemaal gek. en wat een sfeer, we hebben denk ik nog wel een kwartier staan te springen na de wedstrijd.
Wel was het kut dat ik de eerste 40 minuten heb moeten missen.
Ik was met 2 maten met de auto gegaan. Zelf gereden natuurlijk, moet toch nog een beetje oefenen.
Maar we hadden zo lang in de file gestaan. echt bagger. Kreeg zelfs kramp in mun kuit van de koppeling:(
Honderden supporters waren te laat, er waren zelf mensen die een gedeelte van de 2e helft hebben gemist. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
wwaazzaa
3-1 gewonnen van die *** turken
Echt vet man
Zeker toen Kezja de 3-1 maakte, na die spannende minuten, kwerd helemaal gek. en wat een sfeer, we hebben denk ik nog wel een kwartier staan te springen na de wedstrijd.
Wel was het kut dat ik de eerste 40 minuten heb moeten missen.
Ik was met 2 maten met de auto gegaan. Zelf gereden natuurlijk, moet toch nog een beetje oefenen.
Maar we hadden zo lang in de file gestaan. echt bagger. Kreeg zelfs kramp in mun kuit van de koppeling:(
Honderden supporters waren te laat, er waren zelf mensen die een gedeelte van de 2e helft hebben gemist. |
Ik heb helemaal nix gezien weet alleen de uitslag, nou gerets heeft voorlopig ze hoofd dus nog gered. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|