|
|
| Massive84 |
Hoi
Ik heb een vraagje over ROC Utrecht.
Ik weet niet of er hier mensen zijn die der op zitten, of op zaten of vrienden hebben die ervaring er mee hebben.
Verhaal:
Ik 19 jaar, heb eerst ICT op ROC in almere gedaan, was net met me mavo klaar was 2-3 jaar geleden.
Kut opleiding, Kut school, kut alles, ik stop er mee, dacht ik ga wel werken, maar dit jaar ging dat dus niet echt zoals ik het wou, JP aan het bezuinigen, werkgever wil een mbo diploma of ervaring..tja.
Dus toch maar naar school weer, ik wil niet weer naar Almere op school, hoewel ik woon er wel in, dus koos ik voor ROC Utrecht, opleiding Lab medewerker.
Vandaag intake gehad, je wordt gelijk geplaatst, had een jong meid en een jonge man als intaker(zeg je het zo?), school zag er vet mooi uit van binnen en zo, goeie indruk op het eerste gezicht.
Nu mij vraag, is het een goeie school? met goed bestuur en zo, en heeft iemand ervaring met die opleiding?
Alvast bedankt :). |
|
|
| basvh |
| mijn ervaringen met scholen/opleidingen is dat ze allemaal kut zijn geregeld. de een alleen wat minder kut dan de ander |
|
|
| Teknikol |
| ik ken de opleiding niet, maar tis mbo dus het zal wel kut geregeld zijn. klinkt kortzichtig en generaliserend, maar dat is slechts mijn ervaring. |
|
|
| Massive84 |
omdat er zo site bestaat, mag ik het dus niet vragen?
:rolleyes:
Teknikol
tja die ervaring heb ik dus ook, maar dat weet ik dus niet zo van Utrecht daarom vroeg ik het :). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|