|
|
| ScuL |
Tack för det..
Jag kollade liten genom den här tråd;
SWE-TA's första trådet 'Svarje'..
först skrattade jag om en sak hehe :D
| quote: | Ok så vi har alltså:
minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish
Och SteveTranz4Ever om vi kan få tag på honom.....
Har jag glömt nån?
|
men efter det blev jag väldigt sur.. :whip:
jag läste kommentaret av de holländarna på TA på den här sidan.
som ni kanske visste finns det väldigt illa människor på holländska TA-sektionen.. det är också orsaken värför jag lämnade de efter vi hade bråk. efter en par månader kom jag till svenska delen.
några citater ur trådet:
| quote: |
jadå, allt bra. skönt att ni frågar (cynisk) men ni får ingen egen sektion alls eftersom tio människor är för lite. :D(LOL)
|
strax önskar de tyskarna (fula svinner, han använde ordet de holländare användde i kriget för de tyskarna) detsamma.. :rolleyes:
|
bara strunt för att tio jävla svenskar vill ha sin egen forum? de borde bli skju ihjäl :P
|
FY FAN säger jag bara.. :whip: :whip: :whip:
:mad: jag är så arg nu! :mad:
på andra sidan är jag jätteglad att jag finns inte längre kvar där. |
|
|
| reveal |
| blik hade visst helt fel... finns han kvar längre? |
|
|
| ScuL |
japp han finns tror jag. kollar aldrig där..
en par veckor sen efter nyheterna kom att full qontact (trance) blev inställt och qlubtempo (hardstyle) ska ske på nyårsafton istället händde det här..:
en amerikan kom till den holländska sektionen att fråga om information om stilen och några sajts, tipps, fester lr nåt.
moderatoren (tror det var blik) blev så arg att han stängde trådet och ändrade namnen i 'TA-holland hatar hardstyle'. det e djuptrist.
tyvärr finns de. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Man funderar ju seriöst på varför dessa människor är elaka och drar andra människor i skiten som tar detta seriöst... |
|
|
| dbl |
| dem verkar ju helt borta... idiotiska |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|