return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Bonzai CD-promo mailing?

Dark Apostle
Is er iemand die dat al genomen heeft en is het zijn geld waard? Of zijn er te weining releases om er u geld momenteel uit te halen?
Pumaz
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen :)

Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release).
Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij officiële release).

Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language.

Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^
Eens gaan horen bij Xunk en Enzyme records dan :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium