|
|
| Dr Mystical |
| quote: | Originally posted by Sandman
Heb net gehoord op het nieuws dat Amerika die gast uit afganistan der voor verantwoordelijk houden.... ik ben zijn naam kwijt. Tering, hoe heet hij nu......
Die gast die al tig jaren lang wordt gezocht door de FBI.
|
Bin Laden? |
|
|
| Mysteric |
Dit is echt stunning... Ik heb vanmiddag non-stop CNN gekeken, maar echt geloven doe ik het niet. Wie is er wel eens geweest daar? Het was echt MEGA-groot daar!
En de manier waarop is ook echt mega-laf, met een vol verkeersvliegtuig.
Ik vrees dat als er hier een land/staat achter zit, de VS de atoombom wel eens uit de kast willen trekken. Dan weet ik zeker dat dat land/staat na een aanval niet meer op de kaart staat. Maar als er alleen een vage radicale beweging achterzit kan je er weinig aan doen...
Maar die Palestijnse videobeelden waren echt maf, als ik toevallig in de buurt lag met een oorlogsschip zou ik "per-ongeluk" een raketje erop laten ploffen.
respect |
|
|
| raoel |
Ja er is een dikke kans dat de aanslag het werk is van een groep terroisten van Bin Laden.
Maar het is noglang niet zeker dat het door de palestijnen is gepleegt.
Waarschijnlijk wel, maar misschien is het wel door rechts extremisten uit de VS zelf gedaan.
Net Timothy V (of zwiets) die dat een paar jaar geleden ook al deed.
Het is zeer triest, waar gaat het heen mensen???
Wel wil ik zeggen dat het zowiezo zeer aso is dat de palestijnen feest staan te vieren.
Ik persoonlijk kan het niet bevatten dat ze zoiets kunnen maar toch zie ik wel in waarom.
Die mensen zijn opgevoed met het iedee dat de VS het kwaad zelf is, hun zien de VS niet als iets menselijks. Als je die kleine kinderen ziet staan, echt onbegrijpelijk dat die zo opgevoed worden. Dat wordt er bij hun al vanaf de geboorte af inGESTAMPT dat de VS het kwaad is.
Ze worden tenslotte al zeer lange tijd berooft van hun eigen land door de VS dat hun land weg geeft aan die stomme joden.
Maar nogmaals misschien is het niet gepleegt door palestijnen. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dr Mystical
Bin Laden? |
Yep fbi.. had t ook al ff officiel bevestigd dat hij t was.. maarja.. nix is eiglijk zeker met dit chatoische nieuws |
|
|
| tango |
Jezus zeg,
Dit is weer echt een weird wicked story.
Ik moet dus van m'n baas rond een uur of 3 effe gaan kijken naar CNN. Ik moet effe checken wat de voorspelling voor de beurzen van wall street zijn voor vandaag. (loop stage op een bank nu). Dus ik zet de tv in de kantine aan en zie dat wijf van dat business programma. En nog geen 30 sec later een "breaking news". Belt de eigenaar van CNN op, volgens mij was het ted turner ofzoiets. Die vertelt over de telefoon dat er een vliegtuig is neergestort op het WTC. En nog geen 3 minuten later waren er beelden van een fikkend WTC. Dus ikke mn baas gehaald. Dus zo'n 15 minuten verder, en een hoop gelul van die kerel later, zie ik ineens een vliegtuig door het beeld schieten en ook nog eens erop knallen. Ik dacht eerst dat het een herhaling was ofzo van het ongeluk (dat was het toen nog). Maar toen de verslaggever helemaal gek werd wist ik dat ik dus getuige was van iets weirds, maar toch snapte ik er geen hol van. Toen dachten ze nog dat iets in het WTC de vliegtuigen zou aantrekken en dat er kans was dat er meer vliegtuigen naar het WTC zouden komen. Toen dus weer aan het werk en werd er gebeld dat het gebouw was ingestort, en dat het waarschijnlijk een aanslag was. Toen brak dus de hel los, met name voor onze effecten handelaren. Echt kut dit alles, lijkt wel een focking film.
echt weird.
grtz,
TNG |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|