return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
World Trade Center in de fik wow

Dj Lex
quote:
Originally posted by Dr Mystical

Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, want hieruit maak ik op dat je het mooi vind wat er vandaag gebeurt is.

Ik hoop dat hij het sarcastisch bedoelt anders heeft hij geen leven meer hierzo
En Muppet, waar heb je die info vandaan, want dat vind ik altijd leuk van die voorspellingen.
Sandman
hee Muppet, waar haal jij die info vandaan?

Ik heb der ook wel eens over gehoord namelijk. Van dicovery of zo?
of van 1 of andere site?

Sandman
Henkie_henk
http://www.faqs.org/faqs/nostradamus/part6/

nostradamus..

die van hem is zo vaag als wat man slaat nerges op..

tuurlijk is af en toe daarvan wat waar
Miss Proximus
word je 's ochtends wakker met een wrange smaak in je mond vanwege rare dromen (rampen..dood..verderf), ga je naar school..voel je je net iets beter krijg je dit te horen....triest gewoon....

en ik vind het erg jammer dat het zo moet gaan in het midden-oosten, hoewel dat alleen maar plaatselijke beelden zijn: ze zijn heus niet allemaal aan het feesten hoor.....maar toch..wat zou de wereld een stuk gemoedelijker zijn als Israel weggevaagd zou worden :(
moogwai
Dit is dus echt onwerkelijk gewoon... echt ongelooflijk... zoveel onschuldige mensen vermoord door zeer waarschijnlijk arabisch kamikazi terroristen :mad: :mad:.. Echt niet meer normaal van de kamikazis. Ik ben echt benieuwd wie dit op zijn geweten heeft. Die hele streek/bevolking wordt echt uitgeroeit... en dat gebeurt echt. Dat eisen straks al de amerikanen van Bush..

Maar het is gewoon DE supernatie die echt hard word getroffen in hun economisch en defensief hard!! Dit heeft heeft echt zo'n grote gevolgen..

Maar over die palestijnen... die palestijnen die je ziet.. weten gewoon niet beter... zij worden echt opgestookt met propaganda beelden enzo... die weten niet eens hoe de wereld in elkaar zit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland