return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
World Trade Center in de fik wow

Henkie_henk
Dude dit ing zuigt zwaar!

Dit is voor films!.. weet je hoeveel mensen daar inzate! in die twintowers.. Gaat je pappa naar ze werk.. damnit.. !! ah t maakt nie uit wie er zou zitte.. al die families hele land in pijn :(

Ongeveer 50 000 mense in wtc..Je zag ook gewoon mense eruitjumpe!!

KIJK DIE KANKER MIDDE OOSTE HOEREN!!!!! FEEST VIEREN!!!! Echt STERF STERF STERF!

wtf is dat! hoe ziek ben je dan..

Ow ja alle klm vliegtuige ginge rechtsomkeert he.. dus als je nog iemand had zitte naar amerika.. wees gerust.. tis okay..

Nou ik ga weer verder CNN kijke...

R.I.P.. peepz in amerika.. :( :(

Pentagon is trouwes ook aardig naar de klote..

:(

PS.. lijkt me wel verrot moeilijk om oorlog te voeren tege dit soort terrorisme.. Tis niet een land ofzow.. Ah of bin ladin.. of sadam.. ah t kan allemaal.. ik w8 gespannen op bush.. Damn man dit betreft de hele wereld (al die mense man :-(
-=WVG=-
Nondejuuu!!!

Tis eg nie normaal meer...

Alles ingestort gewoon...

Wat een BAGGERZOOI...

Hier zijn geen woorden voor...

Dus gaak maar weer verder TV kijke...

*zucht*
Blik
tering zeg, ben het nu al een paar uur aan het volgen, echt ongelofelijk

ze denken dat er bij de TWC al tussen de 40000/45000 doden zijn !!!

de mensen die hierachter zitten zijn echt niet zoooooooo naar de tering nu
arno
er was ook nog een 4de vliegtuig neeregstord bij pitssburg, maar ze wetennog niet zeker of dat in verband is met de aanslagen. en het is vrij onwaarschijnlijk dat het die palestijnen waren, die organisatie was daar veel te klein voor hoor ik net.
Dr Mystical
Ik heb gewoon 1 uur geleden al zo'n "grappig" plaatje gezien van Bush in een cockpit met op de achtergrond het WTC.

ECHT F*CKING ZIELIG. JE GAAT TOCH GVD NIET ZULKE PLAATJES MAKEN NET NA ZO'N AANSLAG.

Ik wens die gozer/wijf die dat gemaakt heeft een ellendige dood toe, net als die vuile moslims klootzakken die feest aan het vieren zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland