return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
World Trade Center in de fik wow

Dr Mystical
Dit is echt niet normaal. Er werken tussen 50 en 100 duizend mensen in het WTC, het is totaal ingestort. Al die mensenlevens............
Eye-Riz
Ik hoorde net dat er 24.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af...
M5
hier is de man die deze afgrijselijke ramp naar alle waarschijnlijkheid op zijn geweten heeft.... the bastard

Glaniskanis
Wat voor afgrijselijke gevolgen zitten hier wel niet aan....
Economie dood voor zekere tijd
Oorlog nogmeer mensenlevens
Tragedie familieleden die overblijven (geen vader/moeder/kind meer)
Enz enz

echt afschuuwelijk :mad: :mad: :mad:

Die palestijnen are going down!!!
Neuk ze allemaal maar een eind naar de tering zou k zeggen
Zijn we gelijk van dat gedoe daaro af

Greetz,
Glaniskanis
New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik hoorde net dat er 124.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af...

Hoorde net max van 50000 personen per gebouw, maar er waren 10000 in elk gebouw aanwezig......5000 op straat............wow............dit zuigt echt......niet te geloven..........der zullen er nog veel meeeer komen, wat de neuk is dit hey, dat dit kan gebeuren................

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland