|
|
| Jukx |
Het wordt nog leuk jongens:
De Taliban (regering Afghanistan) heeft verklaard dat mocht Amerika Afghanistan bombarderen zij er alles aan zullen doen om wraak te nemen op Amerika en een bombardement dus niet ongestraft zullen laten... :eek:
Het enige probleem is Pakistan. Dat is het enige land dat openlijk het Taliban-regime steunt en ook nog eens nucleaire wapens heeft!!! :eek: |
|
|
| Dj Lex |
Ja maar Pakistan zegt dat ze de VS steunen, maar ja je weet het nooit zeker he. VS mag over Pakistan heen vliegen als ze Afghanistan willen bombarderen.
WASHINGTON De regering van de VS heeft Pakistan gevraagd door zijn luchtruim te mogen vliegen als besloten wordt tot aanvallen op doelen in Afghanistan.Een zegsman zei dat vergeldingsmaatregelen niet op korte termijn worden verwacht. In een telefoongesprek met VS-minister Powell heeft de Pakistaanse president Musharraf herhaald te zullen meewerken aan terrorismebestrijding.Afghanistan zou onderdak bieden aan Osama bin Laden die donderdag door de VS is aangemerkt als hoofdverdachte van de aanslagen. Het Taliban-bewind heeft verklaard dat Bin Laden noch Afghanistan in staat is kamikaze-piloten op te leiden.
Bron NOS Teletekst. |
|
|
| Origin X |
Net als die Ian Thorp (die bekende Australische zwemmer weet je wel)
Die was op vakantie in Amerika, en hij zou de bewuste dag het WTC gaan bezoeken, maar toen hij er was ontdekte hij dat hij zijn fototoestel had vergeten, dus ging hij terug omdat te halen, een half uur later vloog het vliegtuig erin!!! Die gast had ook geluk!!! |
|
|
| SpeakerfreaK |
voordat we allemaal ff van stapel lopen (daarmee bedoel ik ook media enzo) wil ik dit ff melden, er is nog nieteens bewezen WIE het heeft gedaan...oké het zal een islamitische groepering zijn ofzo, maar dat het Bin Laden of Irak of Hezbollah of wie dan ook is is alleen SPECULATIE. Die namen worden meteen genoemd omdat (zoals altijd) iedereen direkt een schuldige wil....
Enneh de vraag WAAROM ze het hebben geflikt stelt ook NIEMAND zich blijkbaar...(en dan bedoel ik de media vooral)... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
voordat we allemaal ff van stapel lopen (daarmee bedoel ik ook media enzo) wil ik dit ff melden, er is nog nieteens bewezen WIE het heeft gedaan...oké het zal een islamitische groepering zijn ofzo, maar dat het Bin Laden of Irak of Hezbollah of wie dan ook is is alleen SPECULATIE. Die namen worden meteen genoemd omdat (zoals altijd) iedereen direkt een schuldige wil....
Enneh de vraag WAAROM ze het hebben geflikt stelt ook NIEMAND zich blijkbaar...(en dan bedoel ik de media vooral)... |
Inderdaad! Voor degenen die goed engels kunnen lezen: lees de thread van Swampe maar s over die brief van een of andere US Reporter ofzo...erg sterk....moet je gelezen hebben |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|