|
|
| Origin X |
Iran en Irak zijn al een poosje bezig om atoombommen te maken, die (als ze klaar zijn) zeker gebruikt gaan worden... dan wordt het helemaal 'feest'. Ik zeg maar zo, doe er aub zo snel mogelijk wat aan.
Bomb them before they bomb you |
|
|
| Miss Proximus |
| laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg :rolleyes: :p :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
laten we gelijk bommen gaan gooien op de rest van de wereld....als voorzorg :rolleyes: :p :D |
He Miss prox wel een beetje positief blijven he....gelukkig zijn ze in amerika niet zo dom en heeft eurpa ook al gezegd dat ze eerst echt moeten weten wie het gedaan heeft voordat ze toenslaan...want toeslaan zullen ze(ze hebben geen keus)
ff goed nieuws 5 brandweerlieden zijn gered, zaten in een auto vast(toch nog overlevende)
Greetz Muppet |
|
|
| Little Theseus |
Dang!
Ik wil echt niet weten hoeveel nucleaire en chemische wapens er op deze aarde zijn.. TE ING VEEL gewoon!
Ze kunnen als ze willen, met alle wapens op deze wereld, zeker 30 keer (of 1 keer niet genoeg is) de hele aarde destroyen..
This is serious .
Imagine...
Je gaat naar je kantoortje, zet de computer aan, en voor de eerste keer is het niet Windows dat crasht, maar het hele fokking gebouw waar je in zit! Plus dat er natuurlijk geen window meer heel is van dat gebouw.
Fukk echt ernstig af en toe om tv te kijken.
Was gewoon een gast die zich de dag des onheils verslapen had...
"uhh ja ik denk dat mn hele afdeling wel dood zal zijn, want we zaten bovenin."
Of zo'n gozer die op de 82e verdieping zit, en dan de trappen neemt, en het nog weet te overleven. Die gast moet geen benen meer over hebben!!!:eyes: |
|
|
| Dj Lex |
| Ja zo zijn er natuurlijk een heleboel geweest. Zo was er iemand die zijn vlucht ging niet door omdat er teveel wind stond. Hij balen, maar als die vlucht doorgegaan had had ie zeker in het gebouw gezeten, dus was hij toch wel blij. Dat soort verhalen hoor je steeds meer. Of wat denk je als je op die bewuste dag ziek bent. Ik weet niet hoor. Al je collega's zijn dood en je vrienden. Zou mij toch een wrang gevoel geven. Waarom ik wel e zij niet, maar ja. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|