return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
nieuwe versie van blow the speaker?

BooMBooM
toen ik met me vakantie in salou was heb ik daar een paar x een hele andere versie van blow the speaker gehoord het deuntje was bijna het zelfde maar toch veel beter dan de orginele ik heb hem hier in nl nog nooit gehoord maar weet wel dat ie hier te krijgen is want een paar gasten die naast ons in het appartement zaten hadden dat nummer ook op cd staan (ben zo dom geweest om niet te vragen hoe dat nummer nou heet maarja daar heb ik wel vaker last van!)
raoel
Je bedoelt dan toch niet

The Moon - Sushi ????

Ik weet niet of je die kent, ik persoonlijk vin die wel minder dan Blow The Speaker.
Als je Sushi niet kent dan zal het die wel zijn, lijkt me sterk dat je sushi nog niet zou kenne, maar je weet maaar nooit.
Blik
the moon - blow the speakers (hutch remix)

of zoiets dergelijks, zou het ook kunnen zijn, tis beetje anders dan de normale blow the speakers
arno
bellie weet het volgens mij wel, want één van zijn mixen van een tijdje terug begon ermee.
BooMBooM
nee het is niet the moon - sushi die vind ik zelf ook minder dan blow the speaker maar die versie die ik bedoel is toch wel beter dan wat ik kan vinden van blow the speaker maar volgens mij heeft ie een andere naam want ik heb nu zo onderhand wel alle versies gehad op winmx en audiogalaxy

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland