|
|
| teknasia |
Naar aanleiding van mijn thread op het telenet Dj-Forum wou ik vragen als er hier mss ook geïnteresseerd zijn in een aankoopactie van Technics platendraaiers?
Iemand die goede voorstellen (winkels, kortingen, prijzen) weet, vuur maar af!
greetz |
|
|
| Jasperovitsj |
Bedoel je gezamenlijk inkopen van een paar Technics om zo misschien een korting te krijgen?
Als dat zo is ben ik misschien wel geïnteresseerd om mee te doen! Ik wou deze zomer een 2de Stanton kopen, maar als ik goedkoper aan technics kan geraken verkoop ik de Stanton die ik nu heb en leg ik bij voor 2 Technics...
Anyway, zelf weet ik maar 1 adres (AED in Mechelen, een vriend van mij heeft daar 20% korting, misschien zelfs meer op grote hoeveelheden), ik zal is horen wat een Technics daar zou kosten! EN moest er een interessant aanbod (pakweg 400€ per TT, anders koop ik gewoon een 2de Stanton) uit de lucht vallen ben ik zeker geïnteresseerd! :) |
|
|
| pooley |
| Duitsland is the way to go |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bedoel je gezamenlijk inkopen van een paar Technics om zo misschien een korting te krijgen?
Als dat zo is ben ik misschien wel geïnteresseerd om mee te doen! Ik wou deze zomer een 2de Stanton kopen, maar als ik goedkoper aan technics kan geraken verkoop ik de Stanton die ik nu heb en leg ik bij voor 2 Technics...
Anyway, zelf weet ik maar 1 adres (AED in Mechelen, een vriend van mij heeft daar 20% korting, misschien zelfs meer op grote hoeveelheden), ik zal is horen wat een Technics daar zou kosten! EN moest er een interessant aanbod (pakweg 400€ per TT, anders koop ik gewoon een 2de Stanton) uit de lucht vallen ben ik zeker geïnteresseerd! :) |
misschien wat voorbarig maarre... hoeveel vraag je voor je stanton?:D |
|
|
| Oester |
Wij hebben thuis een fotozaak ( www.actionshop.be) en kunnen rechtstreeks bij panasonic (technics) inkopen ...
We rekenen alleen transport kosten aan , we doen dit omdat we ze normaal gezien niet verdelene , maar hoe meer we verkopen hoe meer ons zakencijfer stijgt , hoe goedkoper we aankopen.... Nu de prijzen zijn dus iets meer dan inkoopprijs maar zal morgen de juiste prijzen posten.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|